livetiumea

Alla inlägg under januari 2011

Av Erika - 31 januari 2011 19:59

Tjolahopp :)

Dagen har väl varit bra, föreläsningen på förmiddagen var lite seg. mest repititioner från gymnasiet om alla gubbar (piaget, vygotskij freud) haha


Efter föreläsningen satt jag kvar på skolan ett tag och snackade lite skit :)

Boken jag beställt till seminariumet som är på onsdag har jag fortfarande inte fått men jag fick den på PDF idag iaf så nu kan jag läsa så iaf, även fast det är surt att jag inte fått boken -.- ....


Efter skolan drog jag till gymmet och körde lite drygt en timme och sen stack jag hem, ringde till HP support och jag ska få en ny laddare :D Helt fantastiskt, behöver inte ens skicka in den gamla eftersom jag konstaterat att det är laddaren som är död ;P hehe


jaja, nu har jag väl babblat klart - tror jag;P


ska iaf fortsätta kolla på familjen annorlunda nu :)


  


Av Erika - 31 januari 2011 08:02

Godmorgon :)


Sovit gott?
Det har jag gjort iaf, som en stock hela natten! så skönt :)


Dagens planer är skola, föreläsning (på skolan alltså :) ) och träning, hoppas på att få sällskap men tror inte det :P hehe det visar sig

Har precis gjort mig klar, ska ta och packa väskan med träningskläder och mat och sen sticka iväg :)

Hoppas alla får en bra dag


  

Av Erika - 30 januari 2011 20:08

Godkväll:)


Det här har nog varit en av dem segaste dagarna på länge, tiden har bara krupit fram.. Har liksom inte haft någonting att göra på hela dagen nästan :P


Tog en promenad mitt på dan och snackade lite med brorsan, det var trevligt :)


Nej jag har nog ingenting mer att berätta :P haha


sitter och kollar på solsidan men just nu är det reklam, efter det blir det väl timeout innan jag tar och kryper ner i sängen och läser lite och sussar sött :)


Bra fråga..


Måndag: föreläsning, gymmet eller sitta och vänta och köra bodypump

Tisdag: pluggapluggaplugga

Onsdag: seminarium träning tror jag

Torsdag: pluggapluggaplugga

Fredag: seminarium och träning

Lördag: städa, diska, tvätta, handla och sånt roligt

Söndag: plugga kanske, vet inte riktigt :P


Hoppas alla fått ett bra slut på veckan :)


     

Av Erika - 30 januari 2011 09:33

Godmorgon!

Frukosten är intagen och nu sitter jag här och funderar på vad man kan tänkas hitta på.. Jag har plugg som ligger över mig men har inte fått boken än så det är lite svårt att göra det som ska göras:P förhoppningsvis får jag boken imorn så jag hinner läsa och göra det som ska göras till seminariumet på onsdag :P menmen..


Dagens planer är väl i princip obefintliga :P ska väl ut på en liten promenad annars vette fasen :P blir väl kika på webtv typ :P haha


Usch vad jag känner mig seg.. men det blir säkert bättre snart! haha :P

  


Ha en bra dag allihopa :)

  

Av Erika - 29 januari 2011 20:23

Godkväll!

Sitter och kikar lite halvt om halvt på fångarna på fortet, just nu är det reklam! :)


Till middag idag gjorde jag tacopaj OCH JÄKLAR VAD GOD DEN BLEV :D HELT FANTASTISK ;P haha kommer lätt göras fler gånger!


  

   

Degen och köttfärsen

  

Pajen innan gräddning!

  

WOILA! :D FÄRDIG! och JÄTTEJÄTTE GOD :) haha

släng iväg en kommentar om någon är intresserad av receptet :)


Nu ska jag fortsätta kika på TV!
Hoppas alla där ute får en fortsatt fin lördags kväll :)

  

Av Erika - 29 januari 2011 17:09

Tjolahopp :)


Hoppas ni alla haft en bra lördag hittills :)
Min har bestått av handling, städning, diskning och tvättning - ungefär som en vanlig lördag med andra ord :)


Just nu håller jag på och lagar mat - tacopaj blir dagens middag! MUMS


Men medans jag väntar på att ugnen ska bli varm så hade jag lite tråkigt (har iofs tråkigt annars också men iaf) jag gjorde ett litet "mat test" och insåg att resultatet stämde lite för bra för att vara ett sånt test...

okeej, det var kanske mest förordning som stämde :P haha läste aldrig hela förut! Menmen.. lite kul var det iaf ^^ haha


Nu ska jag fortsätta laga mat här :) Hoppas ni får en fin lördag kväll!


     

Av Erika - 29 januari 2011 10:21

Godmorgon :)


Har precis ätit frukost

  

Lite mysigt såhär på lördagsmorgonen med tända ljus :)


Dagens planer är väl handla, städa, tvätta och allt sånt där roligt ^^ haha

ska dock göra lite annorlunda idag och handla först och hoppas på att det är lite mindre folk :P fast jag lär väl inbilla mig det bara.. det är ju liksom löningshelg ^^ haha aja


Ska ta och sticka iväg nu så jag får det gjort!


Hoppas alla får en fin lördag:)

  

Av Erika - 28 januari 2011 19:57

Godkväll!

Sitter här och väntar ut tiden, inte för att jag väntar på något direkt speciellt men klockan 20 börjar let's dance och det är ju alltid lite kul att kika på :P


Dagen har gått rätt smärtfritt, föreläsningen imorse var väl okej men eftersom jag inte har några planer på att arbeta i förskoleklass så var det inte riktigt aktuellt för min del menmen :P

efter föreläsningen så käkade vi på skolan och sen fick jag sms att mina glasögon hade kommit så då hämtade jag dem :D


och det som inte var smärtfritt....

precis när jag kom ut från optikern så hör jag värsta smällen (optikern ligger vid E4:an) då var det en bil som blev påkörd bakifrån av en lastbil så den bilen körde in i en annan bil bakifrån.. usch det var hemskt! plast och glas bara flög och jag blev typ chockad "/ menmen..

bild från www.vk.se


Aja, nog om det..!


Nu börjar let's dance så ska ta och kika på det :)
hoppas alla haft en bra dag och får en bra kväll!: )

     

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards