livetiumea

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2013

inyensivkurs dag 2

Av Erika - 6 augusti 2013 21:25

Godkväll allihopa!

skriver väl mest för min egen del men det kanske är någon där ute som får för sig att läsa :-)
Idag hade jag första dubbellektionen ned körläraren och det gick rätt så bra, övade på start i backe, växling och backa runt hörn.
dessa 2 (egentligen 3) lektionerna har gått ganska bra så väntar bara på bakslaget nu snart...
imorn är jag först dubbellektionen på morgonen sen teorilektion och sen en till dubbellektionen på eftermiddagen :-) härligthärligt!

nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen :-)
Gnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 10 april 2014 17:33

Halloj!Veckan går fortare än fortast - känns som att jag vaknar på måndag och går och lägger mig på fredag, kan någon där ute vara snäll och sakta ner tiden? Dagarna går i ett och kvällarna är jag antingen ute på vift eller så somnar jag typ klocka...

Av Erika - 8 april 2014 20:26

Tjolahopp!Bäst att försöka skriva lite här iaf om jag nu ska ha kvar den här..    Tisdag idag.. och jag är helt slut - kan det inte bli helg typ nu? Huvudet värker, ryggen värker och jag hade lust att gå och lägga mig klockan 19... En dag utan de...

Av Erika - 6 april 2014 16:23


Halloj!Fick nått ryck nu och kände att jag skulle ta och sparka igång den här bloggen igen. Vi får se hur länge det håller i sig.   Har sen sist (vilket är typ 6 månader sen) hunnit ta examen, fått jobb och lägenhet. Vilket känns så galet jäkla b...

Av Erika - 19 oktober 2013 17:54

Godkväll!Nu är sista vfu perioden på universitetet avklarad, tråkigt för jag har trivts som fisken i vattnet där! tur man får komma tillbaka och vikariera lite då och då :)  Gick precis tillbaka i arkivet och insåg att jag har gjort vfu samma tid a...

Av Erika - 15 augusti 2013 06:42

Godmorgon! passar på att uppdatera nu, kan ändå inte sova... I tisdags på körlektionern gick det hyfsat gjorde en del missar som jag inte borde göra över huvud taget... men som tur är hade jag ju tid att rätta till det. Igår var det först hal...

Ovido - Quiz & Flashcards