livetiumea

Alla inlägg under december 2012

Av Erika - 31 december 2012 09:43

 

Gott nytt år alla vänner och annat löst folk där ute =) 

hoppas alla haft en härligt 2012 och har mycket att se fram emot 2013 det har jag

* konserter

* förhoppningsvis körkort

* examen (även om det tekniskt sett är januari 2014 men ändå höstterminen 2013 som slutar då) 

* umgås med vänner


och säkert mycket annat =) 


 

Av Erika - 27 december 2012 15:45

Tjolahopp!

Jag lever! skämt åsido..


det händer inte så mycket här hemma.. jag och mammsen är ute och promenerar lite varje dag, tar nån tur till centrum.. bara slappar hemma och har det bra :) 

på julafton var vi en sväng till sumpan och P's familj och på juldagen kom dem hit en sväng :) trevligttrevligt.. har inte tagit några bilder just dem här dagarna så det blir bara tråk här inne.. 


idag var vi och simmade på morgonen (tiiidigt) var väl där  strax efter 6 imorse och simmade drygt 45 minuter sen har vi sovit och slappat, och jag har stickat en del =) 


nu ska jag fortsätta med stickningen =) håller på både med benvärmare och rutor till J's filt som hon ska få!
ha en fortsatt bra dag och ett bra slut på året (om vi inte hörs nått mer, man vet aldrig med mig)

 

Av Erika - 24 december 2012 09:48

 


Hoppas alla får en jätte fin jul med nära och kära (och annat trevligt folk) =) 


 

Av Erika - 23 december 2012 23:45

 

När fjärde ljuset brinner

Vi hämtar julegran

Och alla barnen räknar

Dan före doppare dan

 

 

Av Erika - 21 december 2012 20:44

Godkväll :) 


varit hemma ett par timmar nu men inte suttit still många sekunder sen dess :)


så jäkla härligt att vara hemma =) Vad har jag gjort idag då? 

först direkt när vi kom så pratade vi lite och åt lunch, sen tog jag och mamma en promenad och sen ett varv i centrum.. när vi kom hem så hade P & Er också kommit, och lilla (som inte är så liten) L.. kokade vanilj fudge som var sjukt god också följde jag med Er och L till centrum innan det blev middag.. 


åt middag och sen tittade vi på julkalendern och sen la jag mig i badet - underbart :D 


nu blir det väl snart sängen.. varit uppe sen 6 imorse så det börjar kännas i kroppen (och knoppen) 


får se hur det blir med uppdateringarna nu framöver, har min egna dator men hittar vi på saker så kommer jag nog inte tänka på att logga in här :)


nattinatti!

 

Av Erika - 20 december 2012 21:43

godkväll och godnatt

uppdateringen är inte den bästa men så är det ibland :-)
idag på dagen var vi ute i knalleland och strosade runt, sen gick vi hem och vilade lite innan vi gick ut på stan... det var vintertorsdag på stan med Shirley Clamp på scen :-)

godnatt / E

Av Erika - 19 december 2012 16:20

Tjolahopp :)


Sitter här ock väntar på att brorsan ska höra av sig.. tycker han kan sluta plugga nu så jag slipper sitta här helt själv :P men snart förhoppningsvis ^^ dem får iaf bara ha grupprummet dem sitter i fram till 17 och det är ju bara 40 minuter dit :D när han är färdig ska gå på ica, jag måste köpa duschkräm.. vägrar duscha med axe xD :P så kinkig är jag faktiskt... sen blir det väl bara slappa här hemma ikväll..

ska spela på brorsans nya wii :D och titta på tv kanske eller nått =)


ha en bra kväll allihopa!

 

Av Erika - 18 december 2012 16:59

Tjolahopp!

passar på att skriva lite nu igen eftersom jag fortfarande har fritt internet :) snart framme i Göteborg och där är det väntan i ca 40 minuter innan sista tåget mot borås går.. 

tänk att man kan vara så harmonisk och att det kan vara så skönt att åka tåg - när dem är i tid.. hade något av tågen idag varit sent (mer än 10 min i sundsvall) så hade jag suttit här och varit fly förbannad.. men när det fungerar så bra som det gjort idag då har man absolut ingenting att klaga på =)


nu ska jag ta och packa i ordning alla mina grejor så jag har koll på dem när vi kommer fram till göteborg :)

ha en bra kväll allihopa!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards