livetiumea

Alla inlägg under oktober 2013

Av Erika - 19 oktober 2013 17:54

Godkväll!

Nu är sista vfu perioden på universitetet avklarad, tråkigt för jag har trivts som fisken i vattnet där! tur man får komma tillbaka och vikariera lite då och då :) 

Gick precis tillbaka i arkivet och insåg att jag har gjort vfu samma tid alla år här uppe, första hösten bara en vecka på en annan förskola, andra hösten förskoleklass tredje hösten och den här hösten på samma ställe :) 


I övrigt så rullar livet bara på som vanligt, lite plugg, lite dans, lite träning, lite annat :)


helt galet för nu är det typ 2,5 vecka i skolan och sen är det bara examensarbetet kvar sen är jag färdig förskollärare - jag fattar verkligen inte vart dessa 3,5 åren har tagit vägen. det har gått fortare än fort. nu är det slut på plugg och arbetslivet som hägrar helt klart med skräckblandadförtjusning.. 


nog om det.. har nog inte så mycket mer att skriva om nu! 


ha det bra allihopa!

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards