livetiumea

Alla inlägg under november 2012

Av Erika - 29 november 2012 20:30

Godkväll :)


Sitter här och väntar ut tiden, kikar lite på web tv typ :P om ca 40 minuter lyfter (förhoppningsvis) mammas plan så snart är hon här :D 


Jobbet idag gick bara bra :) en rätt lugn dag trots att nästan alla barn var där alltid härligt med sådana dagar :D var ute både på förmiddagen och eftermiddagen så är fortfarande kall om fötterna ;P men det är sånt man får räkna med..

när jag kom hem så plockade jag lite, åt middag, duschade och nu har jag ganska nyligen diskat bort disken jag hade så det är finfint här hemma :) 


ska fortsätta glo på webtv och sen ska jag bädda åt mamma :)


säger väl nattinatti (och en trevlig helg) vet inte alls hur mycket jag kommer uppdatera under helgen.. vill ju njuta av att mamma är här och inte sitta vid datorn ;P 


 

Av Erika - 29 november 2012 07:20

Godmorgon :)


Idag ska jag jobba :D ska bli underbart att få träffa alla barn igen =) så jäkla roligt! jobbar 8.30-16.45 idag och sen blir det hem och plocka i ordning, diska disken som finns och lite sånt.. SEN KOMMER MAMMA :D jag är typ jätte mega glad.. (fast samtidigt tror jag inte på det för ens hon står på flygplatsen eftersom att jag inte litar på SAS än :P )


Nu måste jag packa väskan, klä på mig och fixa i ordning lunch för dagen har mat i kylen som måste ätas upp så det får bli matlåda med idag även fast jag kan äta på förskolan ;P

hinner inte skriva något mer nu men vi hörs ikväll :) 


 

Av Erika - 28 november 2012 20:27

Godkväll :)


Sitter under en filt i soffan och bara myser :) 


Träning och plugg idag gick bara bra, är så gott som klar med uppgiften! ska väl finslipa lite och kanske lägga till något litet men annars så :) 


när jag kom hem pratade jag med brorsan lite i telefon, om julen och sånt :) också fixade jag lite hemma under tiden...

 

Om man inte har någon julgran att pynta får man hänga julgranskulorna på det enda trädlikna man kan hitta och för mig blev det mina lövljusstakar ;P lite tjusigt iaf!


resten av kvällen har jag kämpat mot tröttheten.. nu är jag konstigt nog rätt pigg :P men eftersom jag inte sovit något under eftermiddagen så hoppas jag på att kunna somna direkt efter bonde söker fru.. imorn står det jobb på schemat =)


nu är reklamen slut :P

nattinatti!

 

Av Erika - 28 november 2012 08:07

Godmorgon!

I natt har jag kunnat sova iaf :D och tur är väl det för idag är det träning och plugg som står på schemat.. ska skriva klart den sista sketna sidan så jag bara har lite finlir kvar till nästa vecka :) det borde inte vara så svårt men bara för det så kommer jag säkert låsa mig och inte veta vad jag ska skriva :P skulle ju vara bra typiskt ^^


men innan plugget så blir det träning, vet inte hur hårt jag orkar då jag har vaknat med ont i halsen ett par dagar nu men vi får se, ska dit iaf! 


bäst att packa väskan och byta om!
Ha en bra dag allihopa :)

 

Av Erika - 27 november 2012 20:11

Godkväll!

har inte hänt så värst mycket idag så vette tusan vad jag ska skriva :P 

redovisning mitt på dagen och det gick väl som det gick :P kände väldigt orepeterat (och det var det också iofs) men vi blev godkända iaf! börjar bli rätt less på grupparbeten och redovisningar :P det var tredje nu bara i den här kursen, inget ont mot min grupp eller nått sånt men det är bara tradigt med grupparbete på grupparbete på grupparbete... :P också redovisning efter varje :P vi har ju liksom samma sak som vi pratar om så det är inte jätte roligt :P 


när jag kom hem så gjorde jag inte mycket (och gör inte nu heller).. ska väl fortsätta med det ett tag till innan jag ska sova :P om jag nu kan somna ikväll men jag hoppas på det.. 


nattinatti allihopa!

 

Av Erika - 27 november 2012 09:13

Godmorgon :)


Började den här morgonen med en promenad på ca 35 minuter - riktigt härligt att komma ut! det enda tråkiga är att det inte finns några bra promenad vägar, bara bilväg typ men ut kom jag iaf och det är det viktigaste! 


när jag kom hem så hoppade jag in i duschen och sen åt jag frukost.. nu sitter jag här och försöker ladda upp batterierna igen för att orka med skolan ;P 

ska fixa en sallad till lunchen och sen packa väskan (och byta om) piece till skolan är nog inte riktigt okej.. eller jag skulle inte tycka det iaf eftersom jag bara går till soprummet (om jag vistas i piecen utomhus) 


bäst att sätta igång så jag hinner :)

ha en bra dag allihopa!

 

Av Erika - 26 november 2012 19:39

Godkväll :)


En rätt så effektiv dag har det varit hos mig idag!
Började med lite drygt 1 timme på gymmet imorse/på förmiddagen, sen när jag kom hem så duschade jag och allt sånt där trams innan jag satte mig för att plugga.. och det gick bra idag hör och häpna :D skrev typ 1,5 sida vilket jag är skit nöjd med ;P betyder att jag bara har 1,5 sida kvar att skriva och uppgiften ska inte vara inne för ens den 10/12, såhär tidig med en uppgift har jag nog aldrig varit ;P fast och andra sidan.. jag har sällan varit så uppbokad som nu heller så det jämnar nog ut sig ;P


under eftermiddagen/tidiga kvällen har jag bara suttit och slappat framför datorn, spelat spel och läst bloggar typ :P 


nu ska jag väl ta och fixa värma upp mitt te (glömde bort det när jag åt middag) också titta på project runaway sverige ;P lagomt avancerat såhär på kvällen :)


nattinatti allihopa!

 

Av Erika - 26 november 2012 08:31

Godmorgon!

Ska alldeles strax sticka till gymmet tänkte jag men ville uppdatera lite här först! 


Gym och plugg står på schemat idag, ska väl försöka få till 1 sida till på uppgiften så är det bara 2-3 sidor kvar sen :D skulle vara så sjukt jävla skönt att bli färdig i god tid så man kan slappna av lite i slutet av kursen och där kring jul (även fast en ny kurs börjar vid jul så borde det gå att slappna av lite) 

men först gymmet som sagt, sticker jag inte nu så kommer jag inte iväg! 


ha en bra dag allihopa! :)

     

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards