livetiumea

Alla inlägg under juni 2012

Av Erika - 30 juni 2012 18:59

Godkväll!

En liten uppdatering i den tråkigaste bloggen ever.. har jobbat idag och ska snart iväg till jobbet igen för ytterligare 2,5 timme :P men imorn är jag äntligen ledig efter 10 dagars jobb ;p 

det har iaf gått bra att jobba idag! varit en rätt lättsamdag :P lagat mat och lite sånt..


sen när jag kom hem så hade brorsan maten färdig så vi kunde äta :) helt perfekt ;P 

sov en stund efter maten och nu har jag precis ätit jordgubbar och glass;P hihi (man får göra det när det är sommar :D)

 

mumsmums :)


nu måste jag sticka tillbaka till jobbet! 
Ha en bra fredagskväll allihopa :)

 

Av Erika - 29 juni 2012 18:59

Godkväll!

då var den underbara veckan på förskolan slut då :( buhu.. vill jobba där mera!!! trivs som fisken i vattnet:) vill inte vara någon annan stans.. ;P hehe men ikväll blir det jobb som personlig assistent :P är trött men det ska nog gå bra :P sen blir det jobb hela dagen imorn också ^^ blää :P vill bara ligga hemma och sova! tur att barnen har gett mig energi den här veckan så jag orkar jobba några dagar nu innan jag får ledig i 8 dagar =) 


nu ska jag ta och vänta ut tvättmaskinen (hoppas den hinner bli färdig) innan jag ska sticka till jobbet några timmar ;P ha en bra fredagskväll allihopa!

 

Av Erika - 27 juni 2012 19:23

Godkväll!

har ont i huvudet ikväll vilket inte är speciellt skönt.. har haft det hela eftermiddagen + kvällen så träningen var inte rolig idag :P och sen träna när man är trött är inte heller någon succé ^^ 

jobbade "bara" 7-15 idag, lagom lång dag.. imorn börjar jag 8 och slutar senast 16 ^^ 


vet inte om jag har så mycket att skriva här :P sjukt tråkig blogg men mitt liv är rätt tråkigt det också så :P 


nu ska jag snart ta och krypa ner i sängen och sussa sött!

hoppas ni alla där ute har det bra iaf! 

 

Av Erika - 26 juni 2012 19:49

Godkväll!

sjukt trött efter en låång arbetsdag.. men det är så kul att vara på förskola och vikariera, trivs mycket bättre där än som assistent ;P men det kan ju ha och göra med att det är de jag verkligen vill jobba med.. och ganska sjukt för hade jag varit färdig utbildad hade jag nog haft jobb nu.. hoppas på att det är lika mycket kris om 1,5 år :D haha.. 


ska nog snart gå och sova, orkar inte vara vaken mycket längre till och imorn ska jag dessutom upp 5.30 för att börja jobba 7.00 :P 

hoppas alla har det bra där ute i sommar-sverige ;P 

nattinatti!

 

Av Erika - 24 juni 2012 07:13

Godmorgon!

Är så sjukt trött men måste vara vaken för idag är det jobb igen.. är inne på dag 4 av 10 xD men veckan som kommer jobbar jag iaf på förskola och det händer lite mer där än när man är personlig assistent :) 

Idag är det inskolning för en ny assistent, det ska nog gå bra! annars händer det väl inte så mycket.. vi får se!

nu ska jag äta klart min frukost och sen typ sticka iväg :P

ha en bra dag allihopa!

 

Av Erika - 23 juni 2012 06:53

Godmorgon! 


Är så sjukt trött efter att ha jobbat kväll igår och inte somnat för ens typ 23 och sen måsta gå upp 6.30 för att man ska jobba idag igen xD och nu är det ingen rast och ingen ro fram över, jobbar nu i helgen sen hela nästa vecka + lördag nästa helg, ledig söndag och sen jobbar jag måndag och tisdag v. 27 xD helt galet! fast det är på två olika ställen så jag får skylla mig själv :P 


ska ta och äta frukost nu och sen förbereda min lunch innan jag ska sticka iväg till jobbet :P

Ha en bra dag allihopa =)

 

Av Erika - 22 juni 2012 08:48

Godmorgon :)


Igår var jag med finaste underbaraste Em :D hade en riktigt mysig dag! först var vi hemma hos henne och bara pratade och tog det lugnt och sen packade vi iordning picknick och gick iväg till en badstrand en sväng :) åt vår picknick, pratade lite mera också badade jag :) 


Blev inte så många bilder tagna men några iaf :)

 

Här hade vi precis kommit fram och håller på och plockar fram maten ;P 

   

Kycklingsallad - mums :D 

 

Finaste mor och son :) <3


efter picknicken så gick vi hem till Em igen och låg halvdöda i varsin del av soffan, lillen somnade och vi nästan ;P

vid 15 fick jag skjuts till brommaplan också åkte jag hem :) 


När jag kom hem så åkte vi iväg till willys och handlade lite inför midsommarafton och sen hem till P för att äta middag innan jag skulle jobba på kvällen.. 

var ganska skönt att ha hela dagen och sen jobba bara 2,5 timme på kvällen ;P 


Idag tror jag det blir en tur till barkarby, mina skor har gått sönder så måste köpa nya också ska vi väl kika på lite annat onödigt;


Nu blev det en hel roman här men hoppas ni får en bra dag och allt sånt där  =)


 

Av Erika - 21 juni 2012 07:01

Godmorgon =)


Hinner bara med en snabb uppdatering nu :P ska iväg till min Em och mysa idag med henne, hennes son och vovven :) 

Ska åka alldeles strax, tar ju så sjukt lång tid att åka dit, eller aa.. nästan 2 timmar med tåg och buss och allt sånt där :P
Ska försöka ta lite kort idag men kan inte lova någonting ;P


hoppas alla får en finfin dag :)

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards