livetiumea

Alla inlägg under mars 2011

Av Erika - 31 mars 2011 19:53

Godkväll!!

Dagen har varit bra, iaf tills jag kom hem!

Jag har som jag sagt tidigare att jag jobbade idag och det var riktigt roligt :D

När jag kom hem så gjorde jag inte mycket först men sen tog jag ta i och ringde lite samtal.. och jävlar vad arg jag blir.. först är det 1 timmes kö och när man väl kommer fram så kopplas man fram och tillbaka för att sen får höra att man ska ringa tillbaka där man började.. AAAARRRRGGGGHHHHH!!!!!!! säger jag då..

 


aja.. nu har jag lugnat ner mig några hekto och sitter och kollar på TV :P hoppas på en bra kväll!


Hoppas alla andra har haft en bra dag och en bra kväll :D

 

Av Erika - 31 mars 2011 07:23

Godmorgon!

Hoppas alla har sovit gott! När jag väl hade värmt min vetekudde och fixat med den så somnade jag gott och sov tills jag blev väckt av ett sms klockan 06.20 typ.. skulle iofs upp 10 minuter senare men iaf..


Magen är väl lite bättre idag men har fortfarande ont, får försöka tänka på annat eftersom jag ska jobba idag.. och på jobbet brukar det gå bra att tänka bort dåliga saker för det är sååå kuuuuuul :D WIHO!


Nu ska jag alldeles strax ta och göra mig klar och sticka iväg :)
Hoppas alla där ute får en bra dag :)


 

Av Erika - 30 mars 2011 20:29

Godkväll!

Hur har er dag varit?
Min har varit bra förutom att jag har haft sån JÄ*LA magkatarr hela dagen "/ usch.. brukar bara få det när jag är orolig för nått men jag har ju ingenting att vara nervös för? eller har jag?! inte vad jag vet iaf "/ Usch jag hatar att ha ont i magen... typ det värsta jag vet "/


Förutom magkatarr så har jag varit på skolan, föreläsning om estetiska lärprocesser eller nått sånt helt okej intressant dock var jag halvt om halvt borta pga magen menmen..

Efter skolan promenerade jag och en kompis hem och hade en lunchdejt sen kollade vi på glee och sen cyklade jag hem och pluggade lite..

              

nu sitter jag och kollar på Sveriges mästerkock och ska fortsätta med det :)
Hoppas alla haft en bra dag och får en god natts sömn :)

 

Av Erika - 30 mars 2011 07:38

Godmorgon!


Varit vaken ett tag och käkat frukost och lite sånt, ska ta och göra mig klar strax och sticka iväg mot skolan :)

  bästa frukosten :D

Föreläsning idag och sen blir det lunch med en kompis:D myspys!

vet inte om jag har så mycket mer att skriva ;P

hoppas att alla får en bra dag :)

 

Av Erika - 29 mars 2011 19:49

Godkvällgodkväll!

Den här dagen har gått i ett men det har varit en bra dag :D hihi

Först kom en vän hit på förmiddagen och vi satt och pluggade lite tillsammans, snackade lite skit och käkade lunch också snackade vi lite mera skit :) härligthärligt!

När vi var klara med plugget och promenerade iväg så mötte jag en annan vän på iksu och gymmade lite, blev inte ett jätte tufft pass men vi var där iaf och sen på vägen hem promenerade vi in på ica och fick för oss att köpa sallad och käka middag tillsammans så det gjorde vi :D riktigt trevligt!

Var hemma vid 19 och då var det bara att diska och duscha och sen slänga sig i soffan och här sitter jag nu och hade inga planer på att flytta mig särskilt långt, möjligtvis till "köket" och fixa te men annars inget ;P (: hehe

 


Nu ska jag fortsätta sitta här och bara vara (:
sov så gott alla där ute när det är dags för det:)

 

Av Erika - 29 mars 2011 11:28

Tjolahoppsan hejsan :D


  LYCKALYCKALYCKALYCKA!!!!         tAKiDA<3


någon som vill gå med mig? :D


 

Av Erika - 29 mars 2011 10:14

Godmorgon!

Har iofs varit vaken ganska länge men har inte blivit av att uppdatera ;P haha! känns inte som att jag skriver något intressant iaf :P ...


Har suttit och latat mig framför datorn nu på morgonen, sitter och väntar på att en kompis ska höra av sig nu så ska vi sitta och plugga lite tillsammans :) härligthärligt! lär ju bli ungefär lika mycket prat som plugg men ändå! :)


Har plockat undan lite nu på morgonen också, kände att det var lite mycket grejor överallt här för att kunna visa upp mitt rum så nu ser det nästan bra ut :D haha..


aja, ska väl ta och hitta på något annat onödigt att göra nu medan jag väntar (: hehe

 

Av Erika - 28 mars 2011 20:07

Godkväll!

och får väl be halvt om ursäkt för den uteblivna uppdateringen, imorse försvann tiden och det var helt plötsligt dags att dra till skolan.

var i skolan hela dagen, hade regestrering på ny kurs, förskolans pedagogiska verksamhet, och sen föreläsningen och en gruppuppgift.. en väldigt onödig dag om jag får säga det själv! själva ämnet på föreläsningen var bra men man hängde inte med för fem öre vad föreläsaren pratade om "/ menmen


sen jag kom hem har jag inte hittat på mycket alls, ätit middag, latat mig framför datorn och kollat på TV :P


nu ska jag fortsätta kolla på TV och sen blir det soooooooova :D hehe


hoppas alla haft en bra dag :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards