livetiumea

Alla inlägg under oktober 2012

Av Erika - 31 oktober 2012 08:16

Godmorgon..


har sovit som en skrutt i natt "/ har väl sin bidragande orsak till hur jag mådde igår kväll och alla känslor som snurrade och sen stressen över uppgiften som ska skrivas.. 


Idag blir det plugg hemma en stund nu på morgonen sen ska jag fixa lite grejor innan jag sticker hem till J för att fortsätta plugga :) blir väl lunch och lite så hos henne också :P sen kommer S och hämtar upp oss när hon är färdig på skolan :)

sen ikväll blir bästa kvällen först middag med bästa brudarna och sen HEEEEEEEEEEEEM :D ska bli underbart!! vet att jag tjatar men det blir så ;P jag längtar så sjukt mycket till att få komma hem! 

 

Nu ska jag äta klart min frukost och sen försöka komma igång och skriva lite innan jag ska iväg :)
Ha en bra dag allihopa!

 

Av Erika - 30 oktober 2012 20:16

Godkväll!

Har inte gjort hälften av vad jag borde gjort ikväll, har diskat och packat ner mammas hulken kostym bara :P borde packat mer och borde plockat i ordning på rummet men energin ligger på minus.. tror det är stressen över allt som ska göras som gör att jag känner som jag gör.. men jag vet inte


grupparbetet är iaf klart men jag vette tusan vad vi har gjort, har noll koll känner jag..

individuella känns skit, vet inte vad jag ska skriva och det lilla jag lyckas bajsa ur mig känns bara allmänt skit dåligt..


det enda som är i mitt huvud är hemhemhem och imorn får jag äntligen åka hem.. behöver det mer än någonsin nu, saknar alla där hemma sjukt mycket framför allt mamma.. känner mig, tyvärr, allmänt less på det mesta.. känns bara skit alltihopa. hatar att känna såhär men man kan inte rå för sina känslor..


ska väl ta och försöka packa nått att ha med mig i helgen, lite kläder kan ju vara bra att ha med sig.

hoppas ni haft en bra dag allihopa där ute!

passar väl på att säga godnatt också när jag ändå skriver..

 

Av Erika - 30 oktober 2012 09:45

Tjolahopp..


sitter på skolan på en uuuuuur tråkig föreläsning.. varför lär man sig aldrig att vissa föreläsare aldrig gör en bra föreläsning? man sitter här och låtsas vara engagerad men jaa.. ni märker ju här vad jag gör istället :P tur att vi iaf ska göra grupparbetet sen så man inte åkt hit helt i onödan.. xD


Skit väder är det ute också.. så det gjorde ju inte turen hit roligare direkt :P halt, regn och allmänt blött (snöade igår och är plusgrader idag)

när föreläsningen är slut är det grupparbete, göra färdigt det :P hoppas jag iaf ^^


nej försöka vara liiite engagerad iaf :P

ha en bra dag allihopa :)


 

Av Erika - 29 oktober 2012 19:36

Godkväll!

Grupparbetat på skolan fram till typ 14.30, vette tusan hur det gick men tror det gick rätt okej.. var inte så aktiv idag.. var helt borta i skallen och är det fortfarande.. har lyckats få till ½ av ca 5 sidor på den individuella uppgiften :P känns ju inte sådär toppen bra men det kommer kanske mer imorn eller på onsdag :P skriva måste jag iaf men har bara små lösa tråda i det jag skrivit, måste binda ihop det på nått sätt men det löser sig alltid :P 


åt för mycket till middag idag så jag mår sjukt illa, det vill inte släppa.. har gått över 1 timme sen jag åt men mår fortfarande blää.. kan ha och göra med att det är rätt stressigt också nu iofs :P 

 

Imorn är det skola 9-12 och sen ska vi fortsätta med grupparbetet och hoppas på att det blir färdigt så man slipper tänka på det under helgen när man är hemma :)


ååh jag längtar bara hemhemhem nu.. typ det enda som cirkulerar i mina tankar.. ska bli så härligt!! bara få vara en helg.. måste väl plugga lite men ska försöka göra det torsdag-fredag förmiddag när jag inte har några planer ;P 


nu ska jag snart titta lite på TV och sen krypa ner i sängen skola imorn som sagt och jag hoppas på att jag är piggare då ;P

nattinatti!


 

Av Erika - 29 oktober 2012 07:20

Godmorgon ;P


har väl egentligen inte tid att skriva här men gör det iaf ;P

Idag är det skola, inga lektioner men vi ska försöka påbörja ett grupparbete som vi inte vet om vi kan göra :P känns lagomt uppmuntrande.. men om vi inte kan det så har jag annat jag måste göra.. skriva en jäkla individuell uppgift på 4-5 sidor "/ blää! 


hoppas på att dagen på skolan inte blir allt för lång och att man kommer hem i en vettig tid så man hinner skriva skulle verkligen behövas.. 


Nu måste jag leta reda på nå kläder att ha på mig och sen sticka iväg :) 

Ha en bra dag allihopa!

 

Av Erika - 28 oktober 2012 21:01

Godkväll!

Har för mig att jag lovande en uppdatering om gårdagen så jag skriver väl lite kort.. har väl några bilder att visa men vet inte om jag vågar.. kan inte påstå att dem är vackra direkt.. men som en på festen sa "man blir inte sexuellt upphetsad av cruella" :P ... 

 

inte jätte vackert men så såg det ut iaf ;P


Det var en rolig kväll till en början men sen blev det lite för mycket folk och lite för mycket alkohol för min smak.. så jag och J gav upp rätt tidigt (väldigt tidigt om man jämför med vissa) men då var vi och andra sidan pigga idag och stack iväg och "simmade" (plaskade runt i vattnet iaf) 

sen blev det lite slapp och en bakispizza som tyvärr inte var lika god som den skulle eftersom bästa pizzerian har stängt för renovering :( var hos J ett tag till efter pizzan med tankar på plugg men vi kom inte så långt, hade sjukt ont i skallen så vi tittade på ett avsnitt av Eva och Adam istället ;P när jag kom hem gjorde jag en stooooor mugg med te och sen har jag bara suttit framför datorn :)


 

Måndag: grupparbete på skolan, plugga hemma

Tisdag: föreläsning och grupparbete

Onsdag: ev. grupparbete, stan och middag med tjejorna. flyga HEEEEEEEM!!!
Torsdag: HEMMA HOS BÄSTA MAMMSEN :D till sommarens jobb och hälsa på :)

Fredag: HEMMA, mest troligt träffa El annars bara ta't lugnt.. 

Lördag: Mysdag hemma, eventuellt en tur till stan

Söndag: njuta av sista studen flyg mot ume 14.30


SKA ÄNTLIGEN åka hem :D som jag har längtat.. tur att det har varit 4 veckors vfu den här hösten annars hade det varit sååå länge att vänta :P 


nu måste jag krypa ner i sängen så jag orkar med morgondagen :)

nattinatti allihopa!

 


Av Erika - 27 oktober 2012 12:33

Tjolahopp :)


Blev ingen uppdatering imorse då jag började tvätta på en gång :P och sen har jag tvättat och handlat fram till nu :P sitter här med lite "lunch" (fil och knäckemackor) och slappar lite.. ska vara hos J om 1,5 timme ungefär :P det vankas halloween fest ikväll :) kulkul! Vad jag ska klä ut mig till får ni se senare =) hihi.. första maskeraden i vuxen ålder jag går på! 


Igår uteblev uppdatering eftersom jag först sov för länge och sen var jag i skolan och sen hos J fram till typ 20.30 på kvällen ;P och då hann jag inte med att kika in här :)


nu ska jag slappa en stund till innan jag ska hem till J och förbereda allt ;P

kommer en bättre uppdatering imorn med lite bilder från kvällen och sånt där :)

Hoppas alla där ute har en trevlig helg :)

 

Av Erika - 25 oktober 2012 20:12

Godkväll :)


Idag var det jobb som gällde :) så kul att få göra det man vill och dessutom få pengar för det.. vill bara bli färdig NUNUNU!! plugga är roligt men jobba är ännu roligare ;P 


när jag kom hem så duschade jag för att få värme i kroppen efter att ha varit ute i för lite kläder och sen la jag gårdagens disk i blöt (orkade aldrig diska när tjejorna gått hem)

 


sen har jag pratat lite med min hyresvärd och den andra hyresgästen här, blev väl typ 30 minuter eller nått ^^ alltid kul att stå och prata =) 

i övrigt har jag bara slappat.. inte pluggat ett jota vilket jag kanske borde men orken för att skriva har inte funnits "/ får bli all in imorn!!! 


nu ska jag titta på finalen i kockarnas kamp och sen sussa! imorn börjar skolan 8 och ska vara hos J 7.15 för att promenixa till skolan.. BLÄ!


nattinatti allihopa =) 

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards