livetiumea

Alla inlägg under april 2012

Av Erika - 30 april 2012 21:07

GodkvällGodkväll :) 


Blev inget aborrberg idag :P jag och mammsen tog en promenad istället på ca 1,5 timme sen packade vi iordning fika och satte oss här utanför förrådet där det är lä och jätte varmt och skönt :D låg där och lsäte och sov lite om vart annat ;P mysigt värre ;P


Efter en eftermiddag i solen så gick jag och mamma till centrum, handlade lite och hade oss ;P sen åt vi middag hos P innan vi gick ut och kollade på b rasan vid 19.30 har tagit lite bilder men har inte med mig överföringssladden hem så dem kommer när jag kommer tillbaka till ume :) 


nu ska jag ta och slappa en stund innan jag ska krypa ner i sängen och hoppas att jag får sova.. hostan kom på ett ovälkommet besök natten som var så vi får väl se:P... 


nattinatti allihopa!

 

Av Erika - 30 april 2012 09:00

Godmorgon :) 


Mamma och brorsan gick precis till gymmet men jag struntar i det idag.. dels känner jag mig sämre (igen) efter gårdagens träning och sen känns det inte värt att betala för att köra konditionspass då kan jag lika gärna göra det utomhus ;P 


sitter och pluggar nu istället, läser en forskningsöversikt om den nyttiga utevistelsen ganska så intressant faktiskt :)



När mamma kommer hem ska vi packa väskan och gå till aborrberget :D ta med oss fika och ligga där och sova i solen (eller nått sånt) sen ikväll blir det middag hos P och en sväng förbi majbrasan tror jag :)


nu måste jag fortsätta plugga!
Ha en bra dag allihopa :)

   

Av Erika - 29 april 2012 20:30

Tjolahopp! 

kom på att jag glömde slänga in en..


Måndag: plugga, eventuellt en tur till aborrberget, kika på brasan på kvällen

Tisdag: ut på en fototur, plugga, bara vara hemma.

Onsdag: Bussresa mot ume hela dagen typ

Torsdag: skola 

Fredag: skola

Lördag: städa och fixa hemma

Söndag: Träna


sådär tror jag min vecka ser ut.. kommer förhoppningsvis träffa J någonting också men har ingenting inplanerat =) hehe


ha det bra allihopa och nattinatti!

 

Av Erika - 29 april 2012 19:35

Godkväll :)


Söndagen slut men har fortfarande 3 lediga dagar framför mig varav 2 här hemma :D Underbart! Mammsen är ledig i dem 2 så det blir mysigt :) 


Idag blev det träning på morgonen, var tungt och det snurrade värre än en karusell i mitt huvud så det var mindre kul.. men körde slut på benen iaf.. 

Kom hem och var hemma till efter lunch då vi gick till centrum.. blev jätte glad då jag såg att en butik jag sällan hittar kläder i hade tagit in märken jag tycker om, typ rut mfl, serius sally (eller vad det nu heter) köpte en klänning.. 

bild 


den klänningen köpte jag idag ;P så fin och så skön =) blev helt kär i den :D hehe..


under eftermiddagen har jag inte gjort mycket.. sovit i soffan ;P så härligt! (blev ju väckt 6.30 imorse... :P ) sen grillade vi till middag idag också.. :D mumsmums!


hoppas ni alla haft en härlig söndag =)

   

Av Erika - 29 april 2012 07:20

Godmorgon! =)


Ska snart iväg med träningsdårarna här hemma och träna lite :P måste prova på hur det känns nu sen jag fick astmamedicinen, om det känns nå bättre eller om det är samma lika.. 



Några andra planer har jag inte för dagen, en tur till centrum tror jag vi ska ta och kika lite annars blir det väl typ ligga i soffan och slappa ;P


hoppas ni alla där ute får en trevlig Söndag :)

   

Av Erika - 28 april 2012 19:09

Godkväll :) 


Kista idag med Söto Em och lillkillen var jätte mysigt :) vi gick runt lite överallt, hittade ingenting direkt.. köpte tights/leggings, mat (lunch), tandborstar till eltandborsten också klippte jag mig.. det var väl typ det :P 

blev iaf nästan en hel dag, åkte hemifrån 8.40 imorse och var hemma strax efter 15.. 


till middag idag grillade vi - mums :D 

nu ikväll har vi inte gjort något hittills och har inga planer för resten av kvällen heller.. blir väl ligga i soffan och slappa :P


hoppas alla haft en finfin Lördag! =)

 

Av Erika - 28 april 2012 08:26

Godmorgon =)


Hela morgonen har gått sååå långsamt men nu är helt plötsligt klockan dags att sticka iväg :P vart tog tiden vägen helt plötsligt? 

Ska till kista med min fina vän Em och hennes lilla son R =)

ingen tittar in i kameran men lilla familjen på bild iaf ;P


Får väl se om man hittar någonting kuligt där ;P ska iaf klippa mig så mycket vet jag ^^ har längtat efter det länge nu men har aldrig tagit tummen ur ^^ har inte hittat någon frisör uppe i ume som jag tycker har ett vettigt pris ;P

ska iaf bli mysigt att umgås med Em en hel dag =) saknar vårat dagliga umgänge från gymnasiet <3


nej nu är tiden verkligen slut, hoppas alla får en finfin dag =)

 

Av Erika - 27 april 2012 20:16

Godkväll :)


En riktigt härligt dag! Mötte El i jakan vid 12 också gick vi till waynes och fikade/åt lunch :) satt där i typ 1 timme och pratade om allt och ingenting sen fick vi för oss att ta en tur till didaktus när vi ändå var i jakan så det gjorde vi.. det blev en glad överraskning för dem fast dem var upptagna allihopa så blev bara en kort sväng :) men trevligt värre ;P

en gammal bild på oss men vadå ;P vi är lika söta för det :D

  

var hemma vid 15 och gick hem till P då, blev middag där och påväg hem där ifrån gick jag och brorsan in och köpte varsin glass mycket mumsig =) 


nu blir det en kväll i soffan och ladda batterierna till imorn då det blir kista :)

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards