livetiumea

Alla inlägg under juli 2012

Av Erika - 31 juli 2012 20:35

Godkväll!

Chockerande att jag uppdaterar 2 ggr på en dag det har ju inte hänt på jag vet inte hur länge ;P 


idag har jag jobbat, på förskola :) Underbart! även om man höll på att gå i taket vid vissa tillfällen men barn som är så underbara kan också driva en till vansinne ;P men sånt som händer ^^ kul att jobba med det jag ska är det iaf :) varje dag är en utmaning men jag lär mig också saker! 


sen blev det träning när jag hade slutat, körde väl 50 minuter eller nått sånt effektiv tid (med 30 minuters cykling från jobbet och till gymmet först) 

 

Imorn blir det jobb igen :D på samma ställe som idag! 


hoppas alla haft en finfin dag :)

 

Av Erika - 31 juli 2012 07:30

Godmorgon!

Vaknade av att mamma kom upp där vid 6 och ville ha kaffe, spelade inte så stor roll eftersom jag själv skulle upp 30 minuter senare i vilket fall ;P


har en hektisk och lång jobbvecka framför mig.. jobbade igår och ska jobba resten av veckan också, inte på samma ställe utan 3 dagar på försola nu och sen helgen hos min brukare :)


och som det ser ut nu får jag träffa finaste vännen J på fredag när hon är på genomfart här :D som jag längtar!!! har gått 2 månader sen vi sågs och innan umgicks vi i princip varenda dag.. sjukt!


 

Jag och min fina :) 


så mycket mer hinner jag inte göra den här veckan.. eller jo.. tränatränaträna :D dem här tre dagarna jag jobbar på förskola så hinner jag ju det :D UNDERBART!!! 


nu ska jag ta och roa mig med nått innan jag ska sticka iväg :)

ha en bra dag allihopa, får se när vi hörs nästa gång!

 

Av Erika - 29 juli 2012 18:12

Godkväll!

Igår var vi till Borås en sväng eftersom brorsan ska flytta dit... tittade runt lite och sånt där, blev betydligt många fler timmar i bilen än vad som blev i borås men det var kul att se staden.. 

när vi kom hem var det bara fika och sen gå och lägga sig :P


idag har vi hållt igång hela dagen, först en promenix imorse, handlade, var och tränade, lagade mat som ska frysas ner, grillade till middag också tittat på lite OS mellan :P 


det är ungefär som så ^^

imorn blir det jobb igen och sen är jag ledig några dagar igen ;P


hoppas ni alla haft en härlig helg :)

 

Av Erika - 27 juli 2012 20:51

Godkväll!

Juste.. jag hade ju en blogg också :P

ber om ursäkt för sjukt dålig uppdatering men jag har bara varit ledig 2 dagar sen jag kom hem ifrån skåne och då gjorde jag lite annat än att sitta framför datorn.. :P typ kollat på film ^^ haha


Idag på min lediga dag var jag iaf in till stan och träffade bästaste Em och lille R :D så mysigt att umgås en dag med dem :) vi shoppade lite, åt lunch, shoppade lite mera, fikade, kikade runt lite till och sen åkte vi hem :D hihi ;P 


åt middag hos P idag eftersom mamma inte vill använda ugnen här hemma sen hon städade den och sen gick jag och brorsan hem..

imorn ska vi åka till Borås för att kika lite inför brorsans flytt dit :) roligtroligt, även om det blir många timmar i bilen... :P


nu ska jag sova, klockan står på 5,45 imorn.. *GÄSP*


nattinatti!

 

Av Erika - 23 juli 2012 08:01

Godmorgon!

Nu är jag ledig igen ;P 


Först var jag en vecka i skåne och sen har jag jobbat varje dag sen jag kom hem därifrån så därav ingen uppdatering :P

veckan i skåne var bara bra! roligt att träffa Pappa igen :) vi hittade på lite olika saker, var till ullared, till danmark, badade i havet, var inne i lund och lite annat smått och gott!

Jobbat både på förskola och som assistent sen jag kom hem, lagomt trött nu efter 6 dagar med jobb men idag och imorn är jag ledig och imorn ska jag bara ligga i soffan hela dagen :D 

idag ska jag träffa finaste El :D har inte träffat henne sen i april typ när jag var hemma för alla gånger vi pratat om det så har det blivit något annat emellan :( 


nu ska jag ta min bok och lägga mig och läsa, kanske sova en stund till innan jag och brorsan ska till gymmet ;P


ha en bra dag allihopa :)


 

Av Erika - 19 juli 2012 17:54

Tjolahopp!

Jag lever :P har bara inte haft någon motivation till att uppdatera.. kommer kanske lite mer efter helgen när jag är ledig men nu blir det bara en kort uppdatering nu eftersom J ville ha bild på piecen jag köpte till henne på ullared :)


 


så ser dem ut :)


 

Av Erika - 16 juli 2012 09:15

Tjo!


Dag 15 – Ditt favorit TV-framträdande av tAKiDA

 

det enda tAKiDA gjort i TV är spelat olika låtar 

 


eftersom att haven stay är en bra låt så tar vi den ;P


 

Av Erika - 15 juli 2012 10:30

halloj!

Dag 14 – Det bästa med tAKiDA

 

det bästa med tAKiDA är helt klart alla deras låtar! kan inte komma på någon låt som jag inte tycker är bra ;P kanske lite partiskt eftersom jag älskar allt med det här bandet men så är fallet iaf ;P

 

 

 

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards