livetiumea

Alla inlägg under september 2010

Av Erika - 30 september 2010 21:03

Godkväll


Ett snabbt litet inlägg nu bara :) Ska alldeles strax ta och borsta tänderna och sen krypa ner i sängen - tänker inte plugga något mer idag!! xD känner mig helt borta i skallen :s tyvärr.. aja, blir väl så att jag får sitta och plugga lite i helgen ändå, hmm :( ..


Spinningen gick bra, var inte så jobbigt som jag hade ställt in mig på men det var kul - trodde tiden skulle gå jätte långsamt men det gjorde den absolut inte :D Som tur var :) hehe


Nej, borsta tänderna och sova :) Imorn är det föreläsning xD


Godnatt:)

  

Av Erika - 30 september 2010 17:30

Tjolahopp!


Nu har jag legat och läst mest hela dagen och är sjukt slut i huvudet, ska alldeles strax sticka iväg till IKSU och spinna lite - skönt! fast det kommer säkert vara GALET jobbigt också, menmen :P


När jag kommer hem sen så MÅSTE jag diska, buhu xD annars har jag varken sked eller tallrik till frukosten imorn xD haha..

aja nog om det:P


nu ska jag sticka (:

Ha en bra kväll!

  

Av Erika - 30 september 2010 13:06

Tjolahopp!


Blev en senare uppdatering idag men jag har inte dött - jag lovar :P Jag har bara ägnat min morgon åt att läsaläsaläsa.. och nu har jag läst ut det jag skulle läsa i den boken.. SKÖNT!! Bara ett kapitel ur en annan bok och en hel bok kvar (den hela boken är bara på 70 sidor)


Nu ska jag ta tag i pluggandet igen måste bli klar med dem sidorna som är eftersom jag åker hem imorn och inte vill ha plugg hemma, eller så lite som möjligt iaf, lite kommer jag säkert få göra eftersom vi har tenta nästa vecka menmen..


Plugga var det, ha det bra :)

  

Av Erika - 29 september 2010 21:01

Godkväll


ojoj, idag blev det många inlägg;P hihi

Nu har jag iaf varit och tränat :) körde lite core som jag brukar tycka är tråkigt eftersom det går rätt långsamt men det var bara 30 minuter och det var alldeles lagom långt/kort :) Kommer dock ha träningsvärk imorn eftersom att mina magmuskler är i princip obefintliga :P menmen det ska ändras ^^

Imorn blir det pluggpluggplugg och sen spinning på kvällen - NAJS!


Juste jag tog bilder på det jag handlade idag men jag har inte orkat lägga in dem på datorn så det kommer imorn istället :)


Nu ska jag ta och borsta tänderna och sen sova :)

Godnatt på er alla :)

  

Av Erika - 29 september 2010 18:36

Tjolahopp


Nu ska jag alldeles strax sticka iväg och köra core controll på IKSU, hoppas på att det är ett roligt pass! :) känner mig rätt taggad faktiskt :D


Idag när jag cyklade till stan fick jag punktering, körde rakt på en jävla spik :@ men nu har min snälla hyresvärd fixat punkteringen :D så nu har jag förhoppningsvis en fullt fungerande cykel :)


Nej byta om och sen sticka, ha en bra kväll :)


  

Av Erika - 29 september 2010 10:04

Tjolahoppsan hejsan!


Nu har jag varit duktig och läst ett kapitel till i boken, så nu är det bara 3 kapitel kvar i den boken xD sen en hel del annat som ska läsas iofs ^^


Nu ska jag sticka ner på stan en sväng och träffa en klasskompis, får se om jag kommer hem med något också :P

Ha det bra:)

  

Av Erika - 29 september 2010 08:30

Godmorgon


Klockan är halv nio, jag har redan varit vaken i 1 timma och medan internet krånglade lite så läste jag - jag är flitig xD men så är det när man måste plugga undan så mycket som möjligt innan helgen kommer, jag vill ju för sjuttsingen inte sitta hemma och plugga - jag vill ju umgås med dem hemma ju :) hihi


Nu måste jag ta tag i pluggandet, jag ska ha läst ett kapitel till innan jag ska sticka ner på stan - wish med luck :)


ha en bra dag :)


  

Av Erika - 28 september 2010 19:59

Godkväll


Snart är det idol tajm :D


Sen jag kom hem från Ersboda idag så har jag varit riktigt duktig! :D

Jag har gjort klart IKT uppgiften som har hängt på mina axlar som ungefär 3 ton men nu är den äntligen klar :D !! KÄNNS SÅ JÄVLA UNDERBART xD

sen har jag även börjat läsa i en av böckerna vi ska läsa i tills nästa tisdag, har över 300 sidor att läsa tills dess och eftersom jag hade tänkt ha en så mycket som möjligt pluggfri helg eftersom jag är hemma så får jag läsa mängder nu istället - inte det roligaste men det funkar, man får rätt mycket tankar av att läsa allt :)


nej nu ska jag fixa klart mitt te sen börjar idol :)


godnatt och sov gott sen :)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards