livetiumea

Alla inlägg under maj 2011

Av Erika - 31 maj 2011 06:39

Godmorgon!


Den här skulle jag lagt upp igår men jag satt och pratade med min hyresvärd till klockan var efter 21 och när jag skulle uppdatera då så fungerade inte internet så då sket jag i att uppdatera :P haha


Idag är det SISTA dagen på umeå universitet för den här terminen och för mitt första år.. HELT GALET! vet inte vars tiden har tagit vägen..

Ska ta och äta frukost och göra mig redo för sista dagen!


Hoppas alla får en kanon dag, får se om jag uppdaterar nått i eftermiddag/kväll annars blir det imorn :)
 

Av Erika - 30 maj 2011 06:57

Godmorgon allihopa =)

Idag är det skola och redovisning som gäller, känner mig inte direkt nervös faktiskt men det kommer väl när det börjar närma sig ännu mer :P haha Än är det ju några timmar kvar :P

Sen när jag kommer hem vette tusan vad jag ska göra :P får väl se om jag kommer på något, typ städa eller nått sånt roligt ^^ måste förbi jobbet och fylla i tim-rapporten, glömde det för en vecka sen när jag jobbade xD


nej nu ska jag ta och käka frukost sen får vi se vad som händer :)
Ha en bra dag!

 

Av Erika - 29 maj 2011 18:46

Godkväll!


 

Då var inte den här dagen riktigt slut men om ett par timmar då..


Dagen har varit allmänt segt men samtidigt riktigt skön eftersom jag inte gjort speciellt mycket alls!

Plockat lite, packat lite och fixat.. sovit en sväng och allmänt latat mig ;P
Vid 16 kom, J hit och nu sitter hon och pluggar och jag sitter och bara håller på med massa skit typ ;P haha


Veckan som kommer nu kommer bli bäst så vad händer då...

Måndag: Redovisning

Tisdag: Redovisning, städa fixa det sista sen åka HEEEM!
Onsdag: Kommer hem, läkare, tandläkaren

Torsdag: Mysa hemma

Fredag: Stan med mamma och bror

Lördag: ta't lugnt hemma

Söndag: 3 års kalas :)


Typ så, som jag längtar!!! =)


aja, nu ska jag fortsätta vara lite social med J här :)

Hoppas alla haft en bra helg och allt sånt :)

    

Av Erika - 29 maj 2011 09:03

Godmorgon!


Happ, söndag idag.. sista dagen på den här veckan och sista söndagen i Umeå för den här terminen.. om 2 dagar har jag gjort klart mitt första år på universitetet... GALET! vars tar tiden vägen? känns som att jag tog studenten för nån vecka sen... aja


Idag har jag väl inga jätte avancerade planer, en promenad ska jag ta också ska jag handla lite, tror J skulle komma hit och plugga lite också men vi får se hur det blir =) hehe!


Nu ska jag iaf sitta här och slappa en stund efter frukosten och sen ska jag ta tag i dagen! =)

Hoppas alla får en fin dag och ett bra slut på veckan!

 

Av Erika - 28 maj 2011 23:00

Godnatt!


   

Av Erika - 28 maj 2011 20:03

Godkväll!

Japp, idag har det varit brännbollsyra.. eller både igår och idag och brännbollscup är väl en bättre benämning på jippot eller vad man nu ska kalla't ;P massa folk, massa brännboll och massa annat :P men härligt var det! lite mycket fylla och mycket ljud för min smak men det var roligt ändå! =)

Finalen var helt klart bäst! framförallt ena laget "fantomen" tror jag att laget hette, dem var riktigt härliga och spexade och allt ;P =)

  

Lite blandade bilder från dagen =) Vädret var väl inte det bästa men det funkade iaf!


Sen när jag kom hem har jag inte gjort mycket alls, packat lite och nu tror jag att jag fått ner det mesta..

 

Två SPRÄNGD fyllda väskor och en påse (i påsen är det bara skor)

tror att det är allt jag behöver men jag ska väl gå igenom allt en gång till ;P haha! helt galet, trodde inte att jag hade så mycket som skulle hem...


aja, nu ska jag glo på TV och bara ta det lugnt innan det blir sängen, är sjukt trött efter dagen!

 

Av Erika - 28 maj 2011 10:44

Tjolahopp!

Morgonen försvann visst trots att jag varit vaken sen före 7.. OGILLA! men sånt är livet ibland..


Har inte gjort speciellt mycket på morgonen, tvättat en maskin annars typ inget.. Legat i soffan och glott på SOS International typ :P

 

Om ett litet tag ska jag ge mig iväg till J och om vädret fortsätter som det ser ut just nu så blir det en sväng ner på brännbollsyran.. =) annars får vi se vad som händer! hmm

 

nej jag har nog ingenting mer onödigt att berätta för er..

Hoppas alla får en finfin lördag och allt sånt där =)

 

Av Erika - 27 maj 2011 19:45

Godkväll! =)


 

Då var den här dagen också snart slut.. VART SJUTTON HAR DEN HÄR VECKAN TAGIT VÄGEN????? den har liksom bara försvunnit..


Dagen har iaf varit riktigt bra :) Umgicks med J ett bra tag =)

 

Först var vi till blodcentralen, jag lämnade blod och J var och kollade om hon fick och sen ville ingen av oss cykla hem så vi tog en sväng på stan =) riktigt mysigt! Alla dessa stunder är riktigt härliga =)


När jag kom hem låg jag i soffan och slappade ett tag innan jag tog tag i plugget och sen har det liksom gått sjukt bra! är helt klar nu med både ped. dok redovisningen och utvärderingen, det enda som är kvar är att redaovisa ped.dok, grupparbetet och sen lämna in nått litet från ett seminarium som är på måndag..

Packat har jag gjort också, och insett att jag inte vet hur jag ska få med mig alla mina grejor hem, men det löser sig säkert på nått sätt (: haha


Nu ska jag fixa lite te och bädda ner mig i soffan och glo på TV!
Hoppas alla får en fin fredagkväll och allt sånt där ;P =)

 


Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards