livetiumea

Alla inlägg under april 2013

Av Erika - 20 april 2013 21:39

Godkväll!

Känner bara att jag måste skriva lite, mest för att kunna gå tillbaka vid ett senare tillfälle och minnas lite extra då..


Igår var jag ute på socialdans för första gången och det var sjuuuukt kul! lite läskigt också i och med att man ska bjuda upp/bli uppbjuden och man vet ju aldrig vem man får dansa med om man inte bjuder upp själv men det gick bra, dansade mest med "kändisar" (personer jag tränat med eller träffat via dansträningen) 

finns väl inte så mycket att säga om det egentligen men kul var det som sagt! 


Idag var det klädbytar dag och det var också rätt roligt.. lämnade in 5 plagg som jag inte ville ha kvar och fick då ta 5 stycken men hittade bara 2 så det var de enda som fick följa med mig hem :) 


Imorn blir det mera dans då det är "Söndagsdans" på klubben där jag tränar =) ska bli kul! dansen fyller mitt huvud just nu så det är nästan tur att jag inte skriver här varje dag för då skulle jag nog tjata hål i huvudet på er.. 


har väl inget annat att berätta ;P

nu ska jag sova iaf :)
GnattGnatt!


Av Erika - 15 april 2013 17:42

Tjolahopp!

Måste ta och skärpa mig och försöka uppdatera lite mera ;P 

händer så mycket hela tiden så jag hinner inte kika in här och skriva så ofta (lite för sällan på nu på sistone) 


sen sist har jag hunnit vara hemma, varit på takida konsert, börjat ny kurs, dansat, fyllt år, varit på stan och dansat lite till (de tre sist nämnda under helgen som var).. 


livet rullar på och jag är inte hemma speciellt mycket nu känns det som, händer andra grejor hela tiden så då prioriteras inte datorn och hemmet på samma sätt :) 

just nu läser vi en rätt spännande kurs om ledarskap och just nu övar vi på att hålla samtal vilket är sjukt lärorikt! lite läskigt också men mest lärorikt... 


har nog inget mer onödigt att berätta nu


/Eraaijka 

Ovido - Quiz & Flashcards