livetiumea

Direktlänk till inlägg 20 april 2013

Dansdansdans

Av Erika - 20 april 2013 21:39

Godkväll!

Känner bara att jag måste skriva lite, mest för att kunna gå tillbaka vid ett senare tillfälle och minnas lite extra då..


Igår var jag ute på socialdans för första gången och det var sjuuuukt kul! lite läskigt också i och med att man ska bjuda upp/bli uppbjuden och man vet ju aldrig vem man får dansa med om man inte bjuder upp själv men det gick bra, dansade mest med "kändisar" (personer jag tränat med eller träffat via dansträningen) 

finns väl inte så mycket att säga om det egentligen men kul var det som sagt! 


Idag var det klädbytar dag och det var också rätt roligt.. lämnade in 5 plagg som jag inte ville ha kvar och fick då ta 5 stycken men hittade bara 2 så det var de enda som fick följa med mig hem :) 


Imorn blir det mera dans då det är "Söndagsdans" på klubben där jag tränar =) ska bli kul! dansen fyller mitt huvud just nu så det är nästan tur att jag inte skriver här varje dag för då skulle jag nog tjata hål i huvudet på er.. 


har väl inget annat att berätta ;P

nu ska jag sova iaf :)
GnattGnatt!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 10 april 2014 17:33

Halloj!Veckan går fortare än fortast - känns som att jag vaknar på måndag och går och lägger mig på fredag, kan någon där ute vara snäll och sakta ner tiden? Dagarna går i ett och kvällarna är jag antingen ute på vift eller så somnar jag typ klocka...

Av Erika - 8 april 2014 20:26

Tjolahopp!Bäst att försöka skriva lite här iaf om jag nu ska ha kvar den här..    Tisdag idag.. och jag är helt slut - kan det inte bli helg typ nu? Huvudet värker, ryggen värker och jag hade lust att gå och lägga mig klockan 19... En dag utan de...

Av Erika - 6 april 2014 16:23


Halloj!Fick nått ryck nu och kände att jag skulle ta och sparka igång den här bloggen igen. Vi får se hur länge det håller i sig.   Har sen sist (vilket är typ 6 månader sen) hunnit ta examen, fått jobb och lägenhet. Vilket känns så galet jäkla b...

Av Erika - 19 oktober 2013 17:54

Godkväll!Nu är sista vfu perioden på universitetet avklarad, tråkigt för jag har trivts som fisken i vattnet där! tur man får komma tillbaka och vikariera lite då och då :)  Gick precis tillbaka i arkivet och insåg att jag har gjort vfu samma tid a...

Av Erika - 15 augusti 2013 06:42

Godmorgon! passar på att uppdatera nu, kan ändå inte sova... I tisdags på körlektionern gick det hyfsat gjorde en del missar som jag inte borde göra över huvud taget... men som tur är hade jag ju tid att rätta till det. Igår var det först hal...

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards