livetiumea

Alla inlägg under november 2011

Av Erika - 30 november 2011 19:08

Godkväll!

Är trött ikväll också, vet inte vad det är med mig xD orkar inte vara trött.. är verkligen så att man måste kämpa för att hålla sig vaken.. man kanske skulle gå tillbaka till att kliva upp klockan 6 :P kanske sover för mycket iaf xD aja.. det får bli ett annat bekymmer..


Idag har jag iaf suttit på skolan och skrivit på redovisningen/inlämningen hela dagen.. eller från 10-14 iaf sen var jag typ klar så då kändes det inte nödvändigt att sitta längre, men då hade jag också skrivit 3 sidor + en del annat ;P kändes riktigt skönt! det går så mycket lättare att plugga på skolan där man bara har det att fokusera på än att sitta hem där man kan hitta massa annat att göra som är roligare än att plugga :P


sen det bästa med dagen..

när jag kom hem låg dem här i brevlådan :D

inte bara sådär förståss, dem låg inpackade så fint så :D 

det är inte alla som har en sån snäll mamma som skickar upp hembakade pepparkakor till sin dotter :D och MUMS vad gått det var :D   kommer äta ihjäl mig, snällare person får ni leta efter sen :D hihi


nu ska jag ta och komma igång med stickningsprojektet jag ska påbörja =) måste sticka en provlapp så jag ser hur många maskor som ska läggas upp ;P


Ha en bra kväll allihopa! =)

 

Av Erika - 30 november 2011 08:47

Godmorgon =)


 

Det går neråt :D (som tur är) hade varit jobbigt om dagarna blivit fler ;P hehe..


Idag är det plugg på skolan, fixa iordning redovisningen av temaarbetet som ska göras på fredag..

Efter det har jag nog inga fler planer :P beroende på hur det går på skolan så antingen fortsätta plugga eller bara ta det lugnt.. sticka lite kanske :) har ju lite och stå i där och det är bara typ 4 veckor tills det MÅSTE vara klart ;P haha! det löser sig =)


Nu måste jag ta och hitta nå kläder att dra på mig och sen packa väskan (och datorn) och göra mig redo för dagens övningar =)

Ha en bra dag allihopa!

 

Av Erika - 29 november 2011 19:16

Godkväll!

Ikväll är det en trött Erika som skriver.. ögonen går typ i kors trots att klockan baa är 19.15 xD stört!


jag tänkte nu skriva att jag inte gjort nått idag men då hade jag ju ljugit.. först var det skola, var väl klara med seminariet vid 10 tiden, satt och väntade på J och sen käkade vi och efter det stack vi ner på stan också fick jag provträna på gymmet där hon håller till :P och sen bastade och duschade vi ett tag innan vi började röra oss hemåt.. stannade och köpte garn på vägen så jag kan ta tag i stickandet igen =) gjorde klart senaste mössan idag  

Så ser den ut =)


Nu ska jag nog ta och påbörja nästa projekt - vad det blir får ni se senare =)

hare gött!

 


Av Erika - 29 november 2011 07:15

Godmorgon =)



Idag är det dags för skola, första dagen på över tre veckor :P känns lite konstigt men ska bli skönt att träffa alla igen :D J är ju den enda jag träffat från skolan senaste tiden ;P

Efter skolan ska jag och J sticka ner på stan, jag ska köpa garn så jag kan fortsätta sticka pippi-mössor :D också ska vi träna på hennes gym :P det blir nog bra!


nu ska jag äta frukost :)

Ha en bra dag!

 

Av Erika - 28 november 2011 19:21

Godkväll! =)


Då var denna dagen också slut.. vill få det till att de är söndag idag men får hela tiden intala mig själv att det faktiskt är måndag.. är så ovant att vara ledig mer än två dagar xD


Idag har jag nästan varit hurtig.. först cykeltur till universitetet där jag lämnade in böcker och ett papper sen cyklade jag till gymmet, gymmade liiiiite hade sjukt ont i huvudet så blev väl bara 30 minuter eller nått sånt, cyklade hem slappade en stund, cyklade till J, var där och käkade middag tog en promenad och sen cyklade jag hem :) det  har varit skönt.. förutom huvudvärken som fortfarande hänger kvar litegranna.. den vill inte riktigt släppa taget "/

  under promenaden kändes det nästan som att huvudet skulle sprängas "/ OGILLA!


Nu ska jag ta och göra ordning lite mat till imorn och sen en kopp te :)

Hoppas alla haft en finfin dag! vi hörs när vi hörs

 

Av Erika - 28 november 2011 08:23

Godmorgon!



Idag är en ledig dag vilket känns skönt :) det är välbehövligt nu efter alla tidiga mornar ;P dock vaknade jag i panik imorse och trodde jag hade försovit mig xD men insåg ganska snabbt att så inte var fallet ;P


Planerna för dagen är att sticka en sväng till universitetet för att lämna in ett papper och böcker som jag lånat på ub och sen får vi se vad som händer, träning tror jag det ska bli idag eftersom det inte blev något igår :)


Nu ska jag iaf äta frukost och sen se om jag får tag på J och bestämma tid!


Ha en bra dag allihopa :)

 

Av Erika - 27 november 2011 20:17

Godkväll =)


Den här helgen har varit kort.. förstår inte riktigt att den är slut redan.. tur att man är ledig imorn med :P haha känns skönt att vara tillbaka till "vanliga" rutiner igen med lediga dagar här och där =) hihi..


Idag har jag pluggat, packat paket och promenerat ;P (bara för att få allt på P) xD

promenaden ledde mig till ica mariehem där jag köpte lussebullar :D dem hade inga på coop igår så då fick jag ta mig en promenad dit ;P

  mums.. har precis fikat =) dem var riktigt goda :D

annars har det inte hänt mycket ;P pluggat lite som sagt gjort förberedelserna till seminarie som är till veckan, lagt till lite på vfu rapporten annars ingenting mer :P...


 

Måndag: En sväng till uni kanske stan får se, träna

Tisdag: Skola

Onsdag: plugga, träna

Torsdag: kanske skola

Fredag: kanske skola

Lördag: inga planer

Söndag: plugga skulle jag tro.. träna


en liten vad händer i veckan, har inga jätte planer men lite smått iaf =)

Nu ska jag fortsätta glo på copy cat singers :)


Sov så gott när ni ska sova =)

 

Av Erika - 27 november 2011 14:00

När första ljuset brinner

står julens dörr på glänt

och alla är vi glada

att fira få advent


 

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards