livetiumea

Alla inlägg under december 2010

Av Erika - 31 december 2010 23:45

Riktigt dålig bild men iaf;P budskapet är det viktigaste;P



GOTT NYTT ÅR     


  



Av Erika - 31 december 2010 10:18

Godmorgon :)


Sista dagen på 2010 idag och det har varit ett händelserikt år, har tagit studenten, flyttat hemifrån, börjat på universitetet :P känns helt sjukt egentligen, att allt detta har hänt. Framför allt att jag tog mig in på förskollärar utbildningen, en dröm som gått i uppfyllelse :) Och nu är det "bara" tre år kvar sen får jag göra det jag drömmer om mest av allt - jobba med barn :) hehe..


Idag händer det väl inte så mycket, blir ett lugnt nyårsfirande här :) Käka gott med mamma, brorsan och mammas kille bara (: och sen skåla in 12slaget såklart :)
Men innan det ska jag och mamma ut och promenera lite och sen får vi se :) Myspys!


Hoppas alla haft ett bra 2010 och får ett ännu bättre 2011 :)
GOTT SLUT OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER :D   

  

Av Erika - 30 december 2010 20:17

Tjolahopp :)


Kände för att ta bort julen här på bloggen och gjorde om designen lite :) hehe


Dagen har varit bra:P en promenad imorse sen framåt förmiddagen så somnade jag och mamma i soffan;P Efter det skulle mamma till tandläkaren och sen mötte jag henne i centrum så vi handlade lite till imorn :) 


Sen gick vi hem tog det lugnt en stund och sen lagade vi middag :)

Nu sitter jag här och tar det lite lugnt och kollar på mitt i naturen :)


  

Av Erika - 30 december 2010 19:39

ÅRSLISTA 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp, tog studenten, flyttade hemifrån, började på högskolan.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade väl inga :P
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? Inga födda barn men gravid
4. Dog någon som stod dig nära? Nää
5. Vilka länder besökte du? Sverige
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Kommer hända så mycket 2011 så jag tror inte jag orkar tänka på det;P
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 11/6, 2/7, 28/8 och 30/8 typ (:
8. Vad var din största framgång 2010? Klarade gymnasiet och tog mig in på högskolan
9. Största misstaget? Hoppats för mkt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk typ förkyld och så bara
11. Bästa köpet? telefonen och alla grejor till rummet
12. Vad spenderade du mest pengar på? saker till flytten
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? alla fina vänner :)
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010? tAKiDA påminner mig alltid, underbara minnen till dem (:
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både och tror jag, mest gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vet inte

17. Vad önskar du att du gjort mindre? vet inte
18. Hur tillbringade du julen? Hemma hos mammas kille med han, mamma och brorsan
19. Blev du kär i år? nää  
20. Favoritprogram på TV? Alla onödiga såpor, bonde söker fru, ensam mamma söker, idol osv.
21. Bästa boken du läste i år? Lars-Bill Lundholms deckare tror jag :P
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen speciell tror jag:P
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kommer inte ihåg vad jag önskade mig men jag fick det säkert :P

25. Något du önskade dig men inte fick? samma som ovan kommer inte ihåg vad jag önskade mig ^^
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Hemma
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? massor
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? neutral
29. Vad fick dig att må bra? familj och vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ingen speciell
31. Vem saknade du?  under hösten familjen
32. De bästa nya människorna du träffade? Carro och dem i nya klassen :)



  

Av Erika - 30 december 2010 11:13

Godförmiddag (:


Nu är det bevisat.. jag är galen.. klockan 6.45 imorse ringde mitt alarm för då hade jag bestämt mig för att följa med mamma ut på hennes morgon promenad ;P hehe.. det var iofs riktigt skönt att komma ut men ojojoj vad trött jag var;P hehe


Fast det bästa med promenaden det var nog ändå att komma hem igen;P äta frukost och bli varm;P hehe ^^


Idag händer det väl inte så mycket, mamma ska till tandläkaren sen också ska vi handla lite inför nyår! Lär ju vara sjukt mkt folk på ICA men det blir nog bra ändå (: hihi


Nu ska nog jag ta och ta mig en liten tupplur:) och sen får vi se vad som händer, lite lunch blir det iaf (:


Ha en bra dag:)

  

Av Erika - 29 december 2010 21:45

Tjolahopp (:


Ett litet bildinlägg (:


      


Dem tre grejorna jag handlade i Uppsala, i klädväg iaf ;P


  

        

  

Dagens övning var tekaksbakning (:


Och efter en liten promenad på nästan 2 timmar blev det lunch och sen gofika :) MUMS!


        

Av Erika - 29 december 2010 21:31

Godkväll godkväll (:


Ligger här i sängen och ska väl typ sova;P är ganska trött faktiskt!
Idag har jag mått sååå mycket bättre, vilket är väldigt skönt:)


Imorn är det tänkt att jag ska med mammsen ut på en morgon promenad och om jag inte mår sämre så ska nog det gå och lösa ;P hehe.. jag må va galen som kliver upp tidigt när det är lov men man kan ju faktiskt sova lite senare på dagen (: hihi


Nej, ska ta och stänga igen dumburken och sussa sött:)

GODNATT

  

Av Erika - 29 december 2010 14:26

Tjolahopp!


Jag är värdelös på att uppdatera nu när jag är hemma, även fast jag har min egna dator och allt;P haha ^^

tänker inte lova att jag ska bli bättre för det kommer nog inte hända medan jag är hemma, men jag försöker iaf att uppdatera två ggr per dag (:


Nu har vi precis ätit lunch och ska fika lite tror jag :) mums!


slänger in lite bilder sen :)


  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards