livetiumea

Alla inlägg under april 2011

Av Erika - 30 april 2011 20:28

Godkvällgodkväll!


Dagen har väl varit allmänt segt, fast ganska skönt också... gjort så lite som möjligt på hela dagen.. förutom handling och promenaden (till och från affären)

kikade på film och har annars bara degat i soffan, rätt skönt faktiskt efter en hel vecka med fullt upp ;P


lagade middag och sen har jag legat i soffan ett tag till ;P riktigt skönt!


Nu sitter jag och kollar på nån fars som inte är direkt rolig, funderar på att gå och lägga mig snart men det känns lite knasigt att lägga sig sååå tidigt en lördag (+ att det är valborg) men jag är ju lite som jag är också ;P hehe


hoppas alla haft en trevlig dag och får en fortsatt trevlig kväll :)


 

Av Erika - 30 april 2011 12:18

Tjosan!

Sista April idag och jag har absolut inga planer.. rätt skönt iofs eftersom det händer så mycket på veckorna nu ;P blir väl till att ligga hemma och glo på TV/film får se vad som händer ;P


på förmiddagen nu har jag varit iväg och handlat, men bara tråkiga saker xD så som mat, tvättmedel och duschkräm typ :P aja


Den enda brasan jag får se idag blir...

 

lagomt för mig det;P tänder kanske lite ljus här hemma också ^^ haha :P


Nej nu ska jag ta och äta lunch och glo på film tror jag ;P
Hoppas alla får en fortsatt bra Lördag :)

 

Av Erika - 29 april 2011 20:26

Godkväll!

Dagen har varit bra! Var med på stängningen och det var väl inge speciellt, har ju varit med på några stängningar innan :P hehe..

på hemvägen cyklade jag förbi en pizzeria och köpte en sallad med mig hem till middag och sen har jag bara legat i soffan..


Rika fryser =(

filt, stor mugg te och tända ljus :)
Börjar få lite värme i kroppen igen efter en eftermiddag utomhus där det blidde lite kallt ;P


Nu ska jag fortsätta kolla på så ska det låta :)

 

Av Erika - 29 april 2011 09:32

Godmorgon!

Idag fick jag sovmorgon ;P börjar inte för ens 11 idag :D fast slutar 17.30 också så :( hehe.. ska vara med på stägning på förskolan :P

sen när jag kommer hem (typ 18-18.30) lär jag ju ändå typ decka i sängen ;P haha aja ;P


Vet inte om jag har så mycket mer att skriva ;P
kanske att internet inte fungerade igår så därav ingen uppdatering men aktiviteten och allt gick bra :) fick mycket beröm! sånt gillas, och sen fick jag även saker att tänka på!

annars var väl gårdagen också ganska händelselös :P mitt liv nu när det är praktik är inte det roligaste :P haha..


Nu ska jag ta och packa ryggsäcken och byta om och sen cykla iväg till praktiken :)
Hoppas alla får en bra fredag!


 

Av Erika - 28 april 2011 18:40

Tjolahopp!



 

Helt galet.. detta är ett år sedan (eller på lördag är det ett år på datum och imorn på dagen men iaf)

VART SJUTTON TAR TIDEN VÄGEN?????   


 

Av Erika - 28 april 2011 07:22

Godmorgon


En nervös Erika sitter här.. fast egentligen har jag ingenting att vara nervös för, haha.. min lärare från universitetet kommer på besök idag så jag ska göra en aktivitet med barnen, inget värre liksom men det känns ändå som man har press på sig xD haha..


annars händer det väl inte så mycket idag :P vfu bara, inte för att det är så bara men iaf (: hehe..


nu måste jag klä på mig och sticka iväg :) bäst att vara lite tidigare idag så jag hinner förbereda! :)


Ha en bra dag allihopa!
 

Av Erika - 27 april 2011 06:34

Godmorgon!

Jag är nog inte riktigt vaken än men jag loggade in här och då kändes det som att det var lika bra att uppdatera på en gång istället för att glömma det ;P hihi

 

VFU idag, som alla andra dagar.. får se vad som händer :) Roligt är det iaf! Det blir bättre och bättre för varje dag också, framför allt den här veckan när alla barnen kommer tillbaka :D


aja, nu ska jag ta och hitta på nått annat, har iaf ingenting vettigt att skriva;P


Hoppas alla får en kanon dag idag:)

 

Av Erika - 26 april 2011 20:39

Tjolahopp!!

En liten uppdatering till ;P bloggade ju ingenting i helgen så slänger in en....


 

Måndag: redan varit men mys hemma i Bålsta sen hemfärd mot Umeå

Tisdag: också redan varit, praktik och handlat lite

Onsdag: praktik, plugga lite

Torsdag: Praktik, första "riktiga" aktiviteten

Fredag: Praktik

Lördag: Ta't lugnt, plugga, slappa

Söndag: Plugga


Ungefär som så ser min vecka ut :)


Hoppas alla får en kanon vecka :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards