livetiumea

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Erika - 10 juli 2011 20:36

Godkväll (:

Ännu en dag och ännu en jobbdag är slut, två dagar kvar på jobbet innan jag är ledig en dag.. men jag trivs så bra på jobbet så det gör mig absolut ingenting (:


Annars idag så har mammsen kommit hem efter ungefär 2 veckor borta;P mysigt =) hihi...


Måndag: Jobba

Tisdag: Jobba  

Onsdag: Ledig, vårdcentralen och SSK

Torsdag: Jobba

Fredag: Jobba

Lördag: Utflykt

Söndag: Bada eller nått annat skojsigt ;P


typ så ser min vecka ut ;P inte så skojsigt kanske men det funkar (:

aja, har väl ingenting att skriva egentligen :P

 

Av Erika - 10 juli 2011 08:07

Godmorgon =)


Är så sjukt trött både morgon och kväll så bloggen är inte så välbesökt av mig för tillfället.. På mornarna vill jag sova så länge jag kan innan jobbet också somnar jag tidigt på kvällen ;P haha.. och jobbar där imellan också då :P svårt att få ihop allt ibland..


Igår jobbade jag först och sen kom brorsan hit och vi käkade middag och städade, och idag när jag vaknade så bytte jag sängkläder och plockade undan det sista..

 

Mamma och hennes kille kommer hem idag efter 2 veckor i Jämtland =) wihoo! Fast jag jobbar så jag kommer knappt hinna se dem någonting :P menmen det blir säkert bra =)


Får se vad som händer på jobbet idag, tror inte vi ska göra några större utflykter :P

Bara för att fylla ut lite så lägger jag in lite bilder ;P


Jag och mammsen var ute på en liten promenix för ett tag sen =) 

   

och helt plötsligt fick vi liiite bråttom hem, kändes som att regnet följde efter oss, men vi klarade oss som tur var ;P hehe


Bara för att jag fotade våran fina blomma hemma och skickade bilden till mammsen så får bilden hamna här också ;P     


Nu ska jag försöka fördriva den sista tiden innan jag ska iväg till jobbet..
Hoppas alla får en finfin Söndag =)


 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards