livetiumea

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Erika - 31 juli 2011 09:02

Godmorgon!

sovit gott? Det har jag iaf..

 

sitter här och väntar ut tiden nu innan jag ska iväg att jobba, inte många dagar kvar.. det är iofs inte många dagar kvar av sommaren heller. om cirkus 4 veckor åker jag tillbaka till ume igen :P helt stört vad fort tiden ska gå hela tiden!!

Fast innan dess har man ju saker att se fram emot.. konsert, träffa kompisar, förbereda inför tillbaka resan (shoppa) och lite sånt där =) ...


Det är bara 3 dagar kvar tills konserten, tAKiDA och Europe, och den dagen kommer (som alla andra, framförallt konsert dagar) att gå sjukligt fort men det gör ingenting för det kommer ändå bli bästa dagen ever!! =)

Ni (om ni nu är några som läser) kommer få stå ut med en hel drös tAKiDA bilder här ett tag nu ;P bara så ni vet liksom (:

  

aja, nu ska jag ta och leta reda på nå kläder att sätta på mig och sen göra klart det sista och sticka iväg och jobba..


Ha en bra dag =)

Hörs!

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards