livetiumea

Alla inlägg under juli 2011

Av Erika - 4 juli 2011 08:21

Godmorgon!

Sitter här och typ halvsover känns det som men jag måste ta och vakna till nu, ska möta brorsan på gymmet om typ 40 minuter och förhoppningsvis orka träna mer idag än igår..

 

Efter träningen blir det hem och fixa lite, käka och sen iväg för ny inskolning på jobbet... ojojoj, kommer bli tufft att jobba såhär mycket..

igår kväll gick jag och la mig före 21 och somnade innan 21 också xD haha.. men det är roligt så det gör ingenting =)


Nej, bäst att sluta nu så jag hinner göra mig klar för träningen..


Ha det så bra alla där ute =)


 


Av Erika - 3 juli 2011 20:26

Godkväll!!


TröttTröttTrött!
Har jobbat idag... är sjukt trött, vette tusan om jag ska gå och lägga mig, känns så..

ska orka upp och träna imorn innan det blir jobb igen, eller imorn är det "bara" inskolning på eftermiddagen imorn ;P


men för att fylla ut ett allt för tråkigt inlägg så slänger vi in en....

Måndag: Träna, jobb 13-17

Tisdag: Jobb 8-17

Onsdag: Jobb 8-17

Torsdag: Jobb 8-17

Fredag: Jobb 8.30-17

Lördag: Jobb 10-17

Söndag: Jobb 10-17


rolig vecka eller hur? haha och veckan därpå är det också jobb som gäller ;P haha...


nej jag tror jag ska tacka för mig och krypa ner i sängen! =)

Nattinatti!

    

Av Erika - 3 juli 2011 08:15

Godmorgon! =)


Tredje morgonen den här veckan som jag blir väckt av jobbet.. Idag börjar jag (som tur var) inte för ens 10, annars hade jag aldrig hunnit.. dem ringde liksom 7.15 och starttid på vardagar är 8.00, hade blivit liiiite tajt ;P haha.. menmen 10 ska jag vara där iaf ;P

Innan det måste jag hinna hem till mammas lägenhet en sväng, hitta nån lunch och lite så :P .. har ju liksom inte lagat någon mat här så det finns ingen mat färdig heller :P hoppas på att det finnt nått hemma ^^ haha..


aja, nog om det :P Efter jobbet idag blir det träning, skulle ha tränat nu på morgonen egentligen men nu får det bli efter jobbet istället, :P he blir bra re!

 

Hoppas alla får en bra dag och allt sånt där ;P


 

Av Erika - 2 juli 2011 20:12

Godkväll!

Kvällen blev inte riktigt som man tänkt sig... men när fasen blir det så?!?!.....


Sitter iaf här i soffan och glor på TV.. lallex kom aldrig menmen, sånt som händer..


Den här dagen har varit sjuk lång, har inte gjort mycket alls.. och inte haft något att göra heller och varje minut har känts som typ 10 minuter... menmen..

Imorn blir det iaf träning och sen ska jag väl hem (till mammas lägenhet) en sväng och hämta lite grejor och sen laga middag till mig och brorsan.. annars har jag inga planer för morgondagen..


äsch bara allmänt struntprat det här så det är väl lika bra att sluta..

ska fortsätta kolla på sommarkrysset :P

 

Av Erika - 2 juli 2011 09:44

Godmorgon alla där ute =)


Inatt har jag sovit riktigt bra ;P inte blivit väckt eller nått.. så skönt! dock vaknade jag med ont i ryggen (det är inte bra att byta säng) men det är smällar man får ta :P jag överlever nog ;P haha..


Idag har jag inga direkta planer för dagen, lär väl sitta här mest som det känns just nu :P

sen ikväll kommer lallex hit :D

     

Bilder tagna när lallex var hos mig i Ume ;P (jäklar vad kort hår jag hade) men kul hade vi! :D


aja, hoppas alla får en finfin lördag =)

 

Av Erika - 1 juli 2011 20:15

Godkväll =)


Idag var jag och brorsan in till stan en sväng men det blev inte alls lång stund, vi gjorde det vi skulle och sen åkte vi hem...

Brorsan köpte en kalender och badbyxor och jag kollade garn med hittade inte det jag ville ha så det blev inget garnköp :P


En av anledningarna till att det blev en väldigt snabb sväng på stan var att dem ringde från jobbet och ville träffa mig, så vi gick dit när vi kom tillbaka till Bålsta och fick reda på att jag ska inskolas hos en brukare till =) som lite extra bara men jag tackar inte nej till det ;P ... hehe


under eftermiddagen har jag bara legat i soffan och även suttit på balkongen.. är så sjukt värmt, menmen..


nu ligger jag och kollar på någon värdelös fars på fyran..


ska nog snart ta och lägga mig, känns som att den här dagen har varit i en hel evighet.... eller framförallt eftermiddagen..

 

Av Erika - 1 juli 2011 08:48

Godermorgon!

Fast morgonen här var inte så god... hade tänkt att jag skulle sova lite längre idag eftersom jag inte behövde gå upp... men först blev jag väckt av fiskmåsar som skrek högt som bara den och det var nästan lögn att somna om, klockan var väl tyo 5.30 eller nått sånt..

 

sen när jag väl somnade om så ringde jobbet 7,10 och väckte mig och frågade om jag kunde jobba.. sen var det ju lögn att somna om så då gick jag upp..


Nu har jag precis ätit frukost och duschat, ska åka in till stan med brorsan idag så nå jobb blir det inte, får väl se.. hon som ringde pratade om att ringa igen så jag vet inte vad hon ville ha ut av det men vi får väl se om hon ringer igen..


Lär väl inte bli någon jätte lång sväng inne i stan, ska kolla runt lite.. brorsan ska på akademibokhandeln och jag ska på panduro typ :P annars tror jag inte det var så mycket mera.. men det ska bli kul iaf =)


Hoppas alla får en finfin dag och allt sånt där ;P
Hörs!
 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards