livetiumea

Alla inlägg under mars 2011

Av Erika - 9 mars 2011 15:15

Tjosan!

Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.


  

Inte precis ett år sen men ungefär iaf (:


  

Av Erika - 9 mars 2011 12:09

Tjolahopp!

Anledningen till utebliven uppdatering under förmiddagen har varit plugg! Har legat och läst konstant sen 9.30 Jag uppskattar att ha böcker i PDF format GRYMT mycket, framförallt så trivs ekonomin med det. för på ett annat sätt är det skönare att ha böckerna i bokappersform, jag kan koncentrera mig bättre då! stänga av datorn och bara fokusera på läsningen, menmen :) är nöjd som det är, vissa böcker i bokform och andra i PDF!


Efter att jag skrivit det här inlägget så ska jag ta och dra på mig lite kläder och sticka iväg och jobba några timmar, WIHOOOO :D ska bli så kul att få jobba lite :)


Mja, nu har jag nog inte så mycket mer onödigt att berätta!

Hoppas alla får en fortsatt bra dag :)

  

Av Erika - 8 mars 2011 20:16

Godkväll :)


Dagen har varit lagom lugn, har pluggat en del eftersom jag ska jobba imorn, visserligen bara eftermiddagen men iaf.. måste plugga imorn också, har bara läst 60 sidor idag menmen!


Annars har jag inte gjort mycket, tog en liten promenad och sen lite senare blev det en snabbsväng till intersport för att kolla rean men hittade ingenting (kollade iofs bara efter en vinterjacka men iaf :D )


Sitter nu och kollar på Sofias Änglar - tycker det är sjukt bra att dem hjälper folk som behöver det :)

  


aja, hoppas ni alla där ute haft en bra dag och får sova gott i natt :)


  

Av Erika - 8 mars 2011 13:43

Tjosan!


Dag 13 – Mitt drömbröllop.


Hmm.. bra fråga, vet inte ens om jag kommer gifta mig, för att gifta sig måste man först och främst och någon att gifta sig med!

jag vill inte ha ett jätte stort bröllop utan för typ närmsta släkten och eventuellt några nära vänner, fest efteråt och lite så!

Allt ska självklart planeras med min partner :P (om jag nu lyckas få tag på någon) ... annars vet jag inte

Ett annat alternativ skulle ju vara ett helt anonymt bröllop som mina föräldrar gjorde, gifte sig och sen skickade dem ett vykort till släkt och vänner :) haha!

  



  

Av Erika - 8 mars 2011 10:40

Tjolahoppsan!

Hoppas ni har sovit gott, jag har sovit mycket bra! och det var skönt att få sova hela natten igen, utan massa hosta :D  UNDERBART!


Morgonen/förmiddagen har gått väldigt fort, suttit här vid datorn och tråkat typ.. kikade på TV4:as nya serie "En unge i minuten" och det var riktigt bra :)


Övrigt idag ska jag väl bara plugga lite, har inte så mycket annat för mig.. en promenad ska jag försöka ta mig ut på också, det ser ut att vara riktigt fint väder så det blir skönt :D hehe.. dock har jag ingen bra promenad slinga som jag kan gå :( det är så tråkigt att gå efter bilvägarna och i skogen är det ju skidspår överallt nu, åtminstonde där jag hittar :P haha aja, det löser sig nog :)


Nu ska jag börja läsa

  

Ska bli kul! har velat läsa boken sen jag skrev min rapport i höstas och använde den som referens :P men orkade inte då! haha


Hoppas alla får en bra dag:)

  

Av Erika - 7 mars 2011 20:16

Godkväll allihopa :)


Dagen har gått väldigt fort idag :O först förmiddagen då satt jag bara och glodde och helt plötsligt var klockan 12 :P och sen var det skola och föreläsningen gick jätte fort, kändes absolut inte som att det var föreläsning i 3 timmar.. men det var skönt! Efter föreläsningen fastnade jag kvar på skolan i typ 1 timme och snackade med några och sen promenerade jag hem tillsammans med en av dem och sen stod vi och snackade så jag var inte hemma för ens vid 18 :P haha

när jag kom hem var det bara att äta middag och sen slå sig ner i soffan :P


Nu sitter jag och kikar på Familjen annorlunda och snackar lite skit på facebook :)


hoppas alla haft en fin dag :)

  

Av Erika - 7 mars 2011 18:59

Tjosan!


Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.


  

Skit tråkigt egentligen kanske men jag kom inte på något kul.

Bilden är iaf på Skokloster slott som ligger, som det låter, i Skokloster:P haha

som sagt lite dålig fantasi har jag på att komma på ställen :P menmen


  

Av Erika - 7 mars 2011 09:21

Godmorgon :)


Hoppas ni har sovit gott! Jag har sovit riktigt bra i natt, vaknat en gång bara av att jag hostade.. hade gärna varit utan den gången också men det gjorde inte så mycket :P

Haha, det känns som att jag skriver om mina nätter som att man hade småbarn "i natt var en bra natt blablabla" xD menmen :P


Idag är det skola fast inte för ens klockan 13 så jag har någon timme till att fördriva innan det är dags att ge sig iväg :P..

annars har jag väl inga planer, ska nog börja läsa lite till seminariumet på fredag (skriver jag iaf men känner jag mig själv så kommer det inte att hända xD) haha..


Hoppas ni får en bra dag alla där ute :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards