livetiumea

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Erika - 21 oktober 2012 20:33

Godkväll!

Morgonen och dagen har bara försvunnit ;P

klev upp tidigt för att vara söndag och slappade en stund innan jag stack iväg hem till J för att dra vidare och simma :) blev lite drygt 1 timme och det var sjukt härligt! inte jätte snabbt men vi simmade iaf 1 timme!

 

när vi var färdiga med allt som hör simningen till så cyklade vi mot ica och inhandlade ingredienser till fruktsallad och sen hem till J för tacolunch.. pluggade lite och sen åt vi fruktsallad.. fixade lite bilder som vi fick beställa nästan gratis ;P 


sen jag kom hem har jag inte gjort jätte mycket, kokat risgrynsgröt och ätit det till middag och sen bara slappat.. ska nog snart gå och lägga mig :P

tänkte slänga in en liten veckoplanering bara :)

 

Måndag: till min praktikplats och prata med min LLU, skola 

Tisdag: PLUGG

Onsdag: Skola

Torsdag: plugg på förmiddagen jobba 12.30-16

Fredag: skola

Lördag: Halloween fest i J's korridor

Söndag: PLUGGA (får se hur det går)


händer lite skoj i veckan iaf.. ska få in ett simpass någon dag och lite gym.. får se när det blir av ;P


nu ska jag plocka bort lite rena kläder från min säng och sen krypa ner och sussa sött :)

nattinatti allihopa!

 

Ovido - Quiz & Flashcards