livetiumea

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Erika - 7 februari 2013 09:31

Godmorgon 


Dagarna går så fort och jag glömmer ständigt bort att uppdatera här ;P kommer aldrig bli någon bra bloggerska av mig inte ;P hihi har väl iofs aldrig haft dem ambitionerna heller men ändå..


Har inte hänt jätte mycket i veckan, varit på skolan lite, tränat lite och umgåtts med J typ som vanligt med andra ord :) 

Snart ska jag sticka iväg till iksu och köra aqua total training =) härligthärligt.. inte jätte pepp och näsan är täppt men jag ska göra ett försök iaf :P hoppas bara inte jag ska bli sjuk nu för det har jag inte tid med!! 

När jag kommer hem blir det väl packning inför helgen, ska inte ha med så jätte mycket men lite iaf =) 


Ikväll är det dags för gång 2 av danskursen - hoppas det är lika kul som förra gången =) 


nu har jag nog ingenting mer att tala om =) 

ha en bra dag allihopa!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards