livetiumea

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Erika - 17 februari 2013 20:51

Godkväll! 


Lite långt mellan gångerna jag uppdaterar nu men så kan det vara när dagarna bara försvinner.. 

Nu har det gått några dagar igen och jag har sedan förra gången varit på tillfälle 3 av 7 på buggkursen, jag har varit i skolan och flummat runt (vilket hela kursen verkar bestå av) jag har städat och tvättat också har jag lärt mig att socker är finnemang om man bränt massor i en kastrull..

     

finnemang ;P 

Söndag idag och det har inte hänt mycket, har varit ute på en promenad och sen mest slappat här hemma :)

 

Måndag: skola, stan, optikern

Tisdag: skola, snabbt till iksu och hämta mätgrejs från naprapaten, tillbaka till skolan för seminarium

Onsdag: ledig från skolan

Torsdag: Skola

Fredag: ledig från skolan

Lördag: oplanerad

Söndag: Oplanerad


blir jag inte frisk(are) i veckan vette tusan om jag måste hem och gå till läkaren men vi får se.. 


nu ska jag ta och krypa ner under täcket och sussa sött :)

nattinatti allihopa!

 


Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards