livetiumea

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Erika - 10 mars 2013 16:19

Tjolahopp!

då har det gått typ en vecka sen jag skrev sist då.. :P lite skillnad mot förut när jag skrev iaf 2 inlägg varje dag.. men har ingenting att berätta nu och då känns det väldigt onödigt att skriva.. "Hej idag är det skola hejdå" 


Veckan som gått har inneburit grupparbete där vi gjort en storyline

 

Har spenderat många timmar på skolan med detta arbete men jag tycker det blev väldigt bra också:) 


helgen då?
I fredags var jag hemma hos J från det att skolan slutade tills det blev kvällen :)

vi gjorde egen pizza till middag  

och sen fixade jag hennes hår tills hon skulle ut på dans


Igår (lördag) var vi på stan, först bara jag och J sen kom en kompis till henne och joinade oss också :) gick runt och kikade mest, hittade lite grann bland annat en jeansskjorta också köpte jag nya tights.. såg massa annat också som gärna fått följa med hem men snålheten och "behöver du verkligen det där djävulen" tog över :P


Hade tänkt titta på melodifestival finalen igår kväll men sket i det och tittade på förortsungar istället :P mer i min smak ^^ 


Idag (söndag) har jag varit ute på en lååång promenad

 

nästan 1,5 mil blev det.. var riktigt härligt (enda tills jag fick skavsår men det är väl sånt man får räkna med)

   vädret var helt fantastiskt ute, rena rama terapin både för kropp och knopp! hade det inte varit för skvasåren hade jag kunnat fortsätta gå 


sen jag kom hem har jag inte gjort mycket alls.. tittat på web tv och tagit mig en power nap =)


nu ska jag fortsätta titta på webtv innan jag ska fixa någon middag, hade tänkt göra köttbullar men hade ingen buljong hemma så får bli något annat istället :P


ha en bra söndagskväll allihopa :)

   

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards