livetiumea

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Erika - 17 mars 2013 20:51

Godkväll :) 


har haft en helt fantastisk helg! 


Igår var det pluggdag för hela slanten  

kanske inte den mest effektiva pluggdagen jag har haft men uppgiften blev typ klar.. ska bara finputsa lite grann sen är den färdig :) 

på kvällen var vi ute och åt på allstar jag och J riktigt trevligt!

 

gjorde oss fina och allt sånt där men 19.30 typ när vi ätit då var vi så trötta så vi tog bussen hem ;P 


Idag har varit en mycket mer effektiv dag!
Först ett varv runt nydala på förmiddagen, sen cykla runt till lite olika ställen på ersboda också avslutade vi helgen med ett bodypump pass =) Helt fantastiskt! 


tar och blicka lite framåt när jag lix uppdaterar en söndag

 

Måndag: träna, göra klart plugget

Tisdag: träna, föreläsning 13-15

Onsdag: träna i guess

Torsdag: träna total training, ev börja bugg 2:an 

Fredag: oplanerad

Lördag: byta gardiner och fixa lite här hemma

Söndag: träna


typ så skulle jag tro att min vecka ser ut men jag vet inte riktigt =) kan säkert tillkomma en del grejor men vi får se! 


hoppas alla haft en härlig helg :)

nu ska jag krypa ner i sängen och sussa sött. GnattGnaa! 

 


Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards