livetiumea

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Erika - 29 juli 2010 15:17

En regnig dag som denna passar alldeles utmärkt till bokläsning och filmtittande och det är precis det jag har gjort idag - både och!


Först läste jag ut min bok som jag höll på med som var sjukt spännande på slutet och jätte bra :D och sen kollade jag och mamma på sista Wallander filmen, vittnet, och det var också sjukt bra :D haha men tråkigt att det var sista :(


     

Boken jag precis läst som handlar om en familj i England någonstans och dom ska åka till florida över jul, men dottern i familjen försvinner och polisen tror att hon rymt hemifrån medan mamman är säker på att det hänt något med dottern.

och filmen vi såg idag, vittnet, som handlar om en liten flicka som sett något hemskt och måste tystas, samtidigt som det pågår en stor rättgång och huvudpersonerna, wallander och åklagaren utsätts för dödshot.


Nu vet jag som vanligt inte vad jag ska göra men något kommer jag nog snart på :D

/Eraaijka

Tidigare månad - Senare månad

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards