livetiumea

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Erika - 31 juli 2010 21:17

Japp, det var dagen idag det nu får man snart sova..


Idag har jag varit i kista och köpt en tjocktröja, två linnen och en morgonrock och sen åkte vi till barkarby och käkade lunch och sen köpte jag lite små grejor på IKEA så nu tror jag att jag har det mesta inför flytten..


      

Min morgonrock     vitlöksbröd på Pizza Hut   Bordet innan maten  (:
Vi var så glupska (och hungriga) så det blev aldrig något kort på maten ;P


4 Veckor kvar - HELT GALET "/ för 3 veckor sen visste jag INGENTING i princip..


Imorn ska jag köpa cykel (eller mamma ska köpa cykel åt mig :D) och sen ska vi en sväng till västerås tror jag :)


Nu ska jag kolla på nått på tv och sen sova!
Godnatt

/Eraaijka

Av Erika - 31 juli 2010 09:29

Japp, idag ska det iväg och shoppas lite xD eller nått sånt.. ska försöka få tag  på dem sista grejorna som ska med upp till Umeå (: men först måste jag prata med hyresvärden och sen om jag behöver fixa det eller inte..


Men i vilket fall som helst så ska vi till kista idag och kolla lite kläder (: roligtroligt xD om man nu hittar nått vill säga.. hm det visar sig..


nu känner jag att jag bara svammlar så jag skiter i det här nu xD

Ha en bra dag:)

/Eraaijka

Tidigare månad - Senare månad

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards