livetiumea

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Erika - 30 juli 2010 19:58

Jag är typ stammis på IKEA numera xD haha jag har nog inte varit på IKEA så här många gånger på så kort tid som nu, men jag ska ju iofs flytta hemifrån också och det behövs betydligt mer grejor än vad jag trodde från början, och då fick jag ändå bra mycket i studentpresent..


  


Och konstigt men sant så kommer jag på nya grejor varje gång jag är på IKEA xD haha..

Idag hade jag dock inte med mig presentkortet så det blev inget handlande, det får bli imorn istället :) imorn blir det nämligen en tur till dit, eller först till Kistan och sen barkarby och IKEA :)

Anledningen till att jag hamnade på IKEA idag var för att underbara lallex ville ha sällskap och kolla på grejor till sin lägenhet som hon förhoppningsvis snart har :)


  

Jag och lallex en gång för typ 2 år sedan (: hihi


/Eraaijka

Av Erika - 30 juli 2010 10:14

Det var så det var tänkt i alla fall, att vi skulle städa.. men just nu så städar mamma och brorsan och jag hamnade här av någon underlig anledning xD haha

men jag har faktiskt hjälpt till lite :) men det är lite svårt nu eftersom att mamma torkar golven och brorsan damsuger sitt rum och jag som inte har något eget rum för tillfället har alltså inget att städa xD eller nått haha


Nu ska jag nog se om jag hittar något bra ställe att ha alla mina Umeå grejor på :P


  

Det är visst inte allt det här xD jag har en full IKEA kasse till + grejor som inte syns på bilden xD och i helgen blir det IKEA igen xD *hoppsan*


Ha det bra alla :)


/Eraaijka

Tidigare månad - Senare månad

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards