livetiumea

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Erika - 1 juli 2012 15:49

Tjolahopp ;P


Har inget bättre för mig så slänger in den här bara för att ;P Börjar dag 1 imorn :P 


Dag 1 – Din favorit Cover av tAKiDA

Dag 2 – Din första tAKiDA konsert

Dag 3 – Ett tAKiDA-citat

Dag 4 – Den sämsta covern av tAKiDA

Dag  5 – En dröm du har haft om tAKiDA

Dag 6 – Ett kort på dig och tAKiDA

Dag 7 – Ett kort av dina tAKiDA-saker

Dag 8 – Vad som helst om tAKiDA

Dag 9 – Ett favorit foto på tAKiDA

Dag 10 – Det bästa tAKiDA minnet

Dag 11 – Favoritintervju av tAKiDA

Dag 12 – En rolig tAKiDA video

Dag 13 – Någon du blev kompis med genom tAKiDA

Dag 14 – Det bästa med tAKiDA

Dag 15 – Ditt favorit TV-framträdande av tAKiDA

Dag 16 – En Glad/ledsen video med tAKiDA

Dag 17 – En konstig sak om tAKiDA

Dag 18 – Hur många tAKiDA bilder har du på din telefon?

Dag 19 – Ditt favorit-tidningsomslag på tAKiDA

Dag 20 – Varför blev du ett tAKiDA-fan?

Dag 21 – Ett foto på tAKiDA som du är besatt av

Dag 22 – Vad betyder tAKiDA för dig?

Dag 23 – Låten som gjorde att du fastande för just tAKiDA

 

Tog bort några punkter som inte alls stämde in på tAKiDA men nu har jag något att göra här på bloggen iaf ;P

 

 

Av Erika - 1 juli 2012 15:36

Tjolahopp!

Idag har jag varit ledig vilket har varit riktigt härligt ;P vaknade tidigt (suprise....) och gick till P för att äta frukost med mamma, p och brorsan ;P och sen på hemvägen så handlade vi.. hann inte mer än hem så åkte vi iväg igen för att fixa förråd till grejorna som mamma ska ha nu när lägenheten ska bort :P 


när vi kom hem somnade jag i soffan och nu har jag precis bakat en jordgubbs och rabarber paj 

 

mumsimums =)


nu ikväll ska jag inte göra så mycket, vi hade tänkt grilla men vädret verkar inte vilja tillåta det.. så det blir nog stekt kött till middag ;P men det är gott det också! 

sen ska jag försöka mig på och sy ett par "fotkuddar" till min brukares fotstöd på rullstolen :P får se om jag lyckas med det ^^ kan ge er en bild om jag kommer ihåg..


kommer snart upp ett inlägg till med en liten listgrej :P 


ha en bra kväll allihopa!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards