livetiumea

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Erika - 8 juli 2012 18:14

Godkväll!

Är trött men kan inte gå och lägga mig än.. klockan är alldeles för tidigt till och med för mig :P 


har inte gjort mycket alls idag, plockat lite här hemma och sen kom P förbi så vi var iväg på en liten fototur innan vi åkte hem till han för att äta middag..


       


4 bilder från fototuren ;P


var hemma hos P ett tag efter maten innan mamma hämtade bilen också åkte vi hit upp så jag och brorsan slipper släpa packningen till tåget imorn ;P härligthärligt!

Nu ska jag komma på någonting att göra så jag inte somnar riktigt än;P

ha en bra kväll allihopa :)

 

Av Erika - 8 juli 2012 17:12

Tjolahopp!

Dag 7 – Ett kort av dina tAKiDA-saker

 

   

 

sen har jag fler tröjor, plektrum, halsband, väskor som inte finns med på bild ;P

 

 

Av Erika - 8 juli 2012 07:09

Godmorgon!

Fast om morgonen är god vet jag inte, skulle vara av den anledningen att natten äntligen är slut och jag fick kliva upp. sovit sjukt dåligt! dels har jag själv legat och hostat och sen har brorsan legat suttit och hostat och det har varit varmt och klibbigt samtidigt som det nästan blivit kallt...

 

tur att dagen är oplanerad förutom att jag ska packa inför veckan i skåne :) annars blir det bara ligga i soffan och läsa och sova idag! 


hoppas ni får en bra dag allihopa :)

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards