livetiumea

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Erika - 4 juli 2012 19:18

Godkväll!

Idag har vi målat om i lägenheten ;P 

       


lite bilder från idag när vi målade, orkar inte skriva om något om bilderna utan dem får tala för sig själv ^^ 


så mycket mer har vi inte hunnit mer idag.. det blev pizza till middag eftersom ingen av oss hade inspiration till att laga någon mat efter en hel dag med näsan uppe i målarfärgen ^^ mums :P 


nu ska jag slappa framför TV:n ett tag innan det blir sängen!


 

Av Erika - 4 juli 2012 15:45

tjolahopp!


Dag 3 – Ett tAKiDA-citat


Något klockrent citat kommer jag inte på, försöker tänka efter på något dem sagt men det står stilla i mitt huvud ;P

gör som E skrev i kommentaren tar en del av en text ;P 

"I was broken and alone, I wanna rest my bones, the sun is shining now but still i'm feeling cold" Jaded - tAKiDA


 





 

Av Erika - 4 juli 2012 07:28

Godmorgon!

Den här morgonen är betydligt mycket godare än igår ;P mår i förhållande till gårdagen bra idag, men har fortfarande ont i bihålorna, huvudet också är jag täppt..

var till läkaren igår och fick konstaterat att jag har bihåleinflammation så käkar penicilin (stavning?) nu så borde känna mig bättre inom ett par dagar förhoppningsvis! 


idag har vi inte speciellt mycket planer, ska väl fortsätta måla här hemma och sen får vi se om vi åker iväg någonstans ^^ pratades lite om det igår men eftersom jag mådde skit igår så pratade vi också om att spara det men tiden får utvisa.. just nu känner jag mig hyffsat pigg :)


nu ska jag se om mamma är vaken så vi kan äta frukost, jag är hungrig!

Ha en bra dag allihopa!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards