livetiumea

Alla inlägg under februari 2013

Av Erika - 2 februari 2013 20:07

Godkväll..


den här dagen har varit som den varit.. haft sjukt ont i magen och mått illa "/ ingenting har varit riktigt bra.. blää 

har iaf tvättat och handlat som vanligt på lördagar.. i övrigt har jag bara suttit i fotöljen och legat i sängen typ.. 


klagosång javisst men sånt måste få ske ibland.. har iaf fått i mig lite ris nu så hoppas på att illamåendet ska släppa men jag vette tusan..


ska iaf titta på melodifestivalen och sticka lite nu sen blir det nog sängen efter det..


hoppas alla haft en bättre dag än jag!


 

Av Erika - 1 februari 2013 17:33

Tjolahopp!


har varit alldeles för upptagen senaste dagarna för att komma ihåg att gå in här och skriva..


i onsdagskväll efter jobbet kom J och E hit för middag och sen drog vi iväg till en kompis till J för att kika på lite grejor, typ smink, olika krämer, nagellack och annat smått och gott :) kom inte hem för ens vid 22 och då var det bums i säng! 


Igår var det träning först vid 9 sen slappade vi hemma hos J hela dagen, låg skavfötters i hennes säng och sov till och från - mycket härligt.. sen på kvällen var jag på min första buggkurs - riktigt roligt =) Bak, sida, fram, sida, bak, sida, fram, sida ;P ungefär så ^^ fick göra en hel del olika grejor! 

 

idag var det träning på morgonen - aqua total training också roligt men jobbigt! direkt från träningen till skolan för att ha redovisning som inte gav speciellt mycket men nu är det gjort iaf.. 


ikväll blir det bara slappa framför tv:n må nog ta och sticka lite för det har jag typ inte gjort på hela veckan :P 

ha en bra kväll allihopa :)

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards