livetiumea

Alla inlägg under juli 2012

Av Erika - 8 juli 2012 17:12

Tjolahopp!

Dag 7 – Ett kort av dina tAKiDA-saker

 

   

 

sen har jag fler tröjor, plektrum, halsband, väskor som inte finns med på bild ;P

 

 

Av Erika - 8 juli 2012 07:09

Godmorgon!

Fast om morgonen är god vet jag inte, skulle vara av den anledningen att natten äntligen är slut och jag fick kliva upp. sovit sjukt dåligt! dels har jag själv legat och hostat och sen har brorsan legat suttit och hostat och det har varit varmt och klibbigt samtidigt som det nästan blivit kallt...

 

tur att dagen är oplanerad förutom att jag ska packa inför veckan i skåne :) annars blir det bara ligga i soffan och läsa och sova idag! 


hoppas ni får en bra dag allihopa :)

 

Av Erika - 7 juli 2012 20:49

Godkväll :)

Idag har jag inte gjort mycket alls! har varit riktigt skönt att bara ligga och slappa i soffan och läst en bra bok :)

 

Den boken har jag läst hela dagen idag ;P den var sjukt seg från början men sen efter sisådär 12 kapitel då började det hända grejor ;P 


var en sväng till centrum också mitt på dagen och käkade lunch hos P.. något mer spännande har inte hänt i mitt liv idag ;P


nattinatti allihopa!

 

Av Erika - 7 juli 2012 14:13

Tjolahopp!

Dag 6 – Ett kort på dig och tAKiDA

 

har inget kort på mig och hela tAKiDA men 

 

har iaf på mig och 2 st från tAKiDA Tomas och Chris =) (sjukt lycklig tjej där i mitten :D )

 

 

Av Erika - 7 juli 2012 08:39

Godmorgon =)


Idag ska det målas lite igen, fast bara typ ½ vägg, resten är gjort förutom brorsans rum och det rummet ska göras när han inte är hemma ;P blir så bökigt att måla hans rum när han är hemma eftersom han då inte har någonstans att vara ;P 


några andra planer har vi inte för dagen förutom att vi ska till centrum en sväng och handla lite :P i övrigt så blir det nog ligga med en bok på magen i soffan och läsa lite och sova lite omvartannat ;P

 


Hoppas ni alla får en härlig lördag :)

 

Av Erika - 6 juli 2012 20:31

Godkväll :)


Vi hamnade på en mysig lite djurpark idag, med lite udda djur så som vildsvin, kronhjortar och herford kor :)


bjuder på lite små bilder från dagen på den lilla djurparken :)

 

Djur i klapphagen :) 

 

Hönorna attackerade mig!!!!! :P


   

Herford kossor - stora! hanarna kan väga upp till 1 ton!! 

 

Åsnor och rödkulla kor


   

Mufflonfår


 

Ser ni älgen? 

      

Snacka om att stå på matbordet ;P

   

vildsvin ^^ 


sen efter djurparksbesöket åkte vi en sväng till västerås för lite mat och kika runt lite.. hittade ingenting ^^ 

vi åt middag hos P, tacotårta :D MUMS! sen har vi förberett för lite mer målning här hemma nu ikväll 

det har varit en riktigt mysig dag :)


nu ska jag ta och borsta tänderna och lite sånt innan jag ska krypa ner i sängen :)

nattinatti!

 


Av Erika - 6 juli 2012 19:41

Tjolahopp!


Dag  5 – En dröm du har haft om tAKiDA

 

Jag drömde för ett tag sen att jag träffade tAKiDA fast i en yngre upplaga, kanske i 15-18 års åldern :P dem såg i princip lika dana ut fast yngre ^^ Mattias var lika blond och hade halvlångt hår, Robban hade sitt hår och sina tatueringar och alla andra såg också likadana ut fast yngre.. ganska komiskt ;P

 

 

en liten bild ;P

 

Av Erika - 6 juli 2012 09:07

Godmorgon godmorgon!

Idag har vi inga speciella planer, vi sitter här och gnuggar våra geniknölar för att komma på någonting men eftersom både jag och brorsan är förkylda så är aktiviteter med mycket stoj och så ingen bra aktivitet ;P 


vi får väl se vad som händer under dagen ^^


ni får iaf ha en bra dag allihopa ;P

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards