livetiumea

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Erika - 5 januari 2013 16:06

Tjolahopp!

sjukt länge sen jag skrev någonting vettigt här (om jag nu någonsin gjort det vet jag inte men iaf) 


snart är det dags att fara upp igen, på måndag 10.22 går tåget mot ume känns ganska bra.. lite vemodigt är det alltid att åka när man varit hemma så länge men det är näst sista terminen och sen är det liksom slut på att komma hem.. då ska jag ha mig ett helt eget hem =) (förhoppningsvis) 


Det har varit helt underbart att vara hemma, har inte gjort så mycket men träffat dem viktigaste vännerna Em och El, varit ute på många promenader med mammsen, umgåtts med familjen alltid trevligt =) 


nu har jag precis suttit och pluggat lite, ganska mycket.. har gjort klart förberedelserna till 2 av 3 seminarier. har iofs ½ till det tredje också så är nästan klar :) känns bara bra! 


nu ska jag ta och lägga mig i ett hett bad tror jag allt =)

 


hoppas alla haft en bra jul och nyårs helg :) ska försöka bli bättre på att uppdatera nu när skolan börjar igen och livet blir som vanligt =) 

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards