livetiumea

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Erika - 27 januari 2013 20:30

Godkväll :) 


Slår på stort idag och slänger in ett till inlägg :) 

Dagen har gått förvånatsvärt fort.. stack till J vid 9.30 och blev där en stund innan vi tog oss iväg till iksu väl där så simmade vi lite, blev inte alls mycket men ungefär 40 minuter och sen bubblade vi och duschade :) J bjöd på lunch och sen bakade vi en kaka som hon skulle bjuda på senare och sen cyklade jag hem! 


kom hem, somnade i fotöljen (såklart) och sen blev det te, gröt och en smörgås till söndagsmiddag ^^ lagomt avancerat! pratade lite med L & B när de kom hem men annars har jag inte gjort mycket!

 

Måndag: naprapat, ev. lämna blod

Tisdag: skola, hämta matkasse och laga mat

Onsdag: träna, studiebesök med skolan, äta "onsdagstacos" med J :)

Torsdag: träna, ev skola

Fredag: träna, skola 

Lördag: storstäda! 

Söndag: träna kanske vi får se :) 


ungefär så ser min vecka ut, inte helt planerad men vi får se vad som händer i övrigt! =) 


nu har jag precis druckit upp mitt te och ska väl sitta här en stund till innan jag ska krypa ner i sängen, imorn blir en tidig morgon då jag ska vara hos naprapaten 8.40  

GnattGnatt =)

 

Av Erika - 27 januari 2013 09:09

Godmorgon :)


sovit gott? Det har jag, som en stock ;P 

Idag är det söndag och jag har inte jätte mycket planer för dagen, ska iväg om en stund och simma med J och det tar ju ett par timmar (med allt som ska göras).. sen får vi se vad som händer efter det har ingenting planerat vad jag vet men det brukar ju alltid dyka upp saker ^^ eller alltid och alltid, men ibland iaf.. 

 

ska väl ta och packa väskan och sen typ ge mig iväg, fast allra först ska jag ta och diska bort min frukost disk!
Ha en bra dag allihopa =)

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards