livetiumea

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Erika - 12 januari 2013 19:17

Tjolahopp :)


Har visst inte riktigt kommit igång med uppdateringarna här än ;P men det får bli lite som det blir med det, händer lite mer i mitt liv nu än vad det gjorde när jag skaffade bloggen ;P 


Igår var jag och J och tränade efter skolan, körde Sh'bam och det gick väl ganska bra :P rätt roligt men ingenting jag skulle kunna tänka mig att gå på varje vecka :P sen var jag hemma hos henne fram tills hon skulle iväg på dans vid 21 ;P när jag kom hem så gjorde jag inte mycket innan jag kröp ner i sängen :) 


idag har jag gjort desto mer ;P

bakat bröd, tvättat, plockat bort julen, handlat, diskat och lagat mat :) 

 

Innan jäsningen :)

Efter jäsningen :)

 

Och här är brödet färdigt :) MUMS!


brödet var färdig typ mitt på dan och sen tittade jag på Inkognito och det var faktiskt bra.. nu har jag precis ätit middag och diskat bort efter den

 

Kycklinggojs, bulgur och sallad :) det var också gott!


Imorn får vi se vad som händer, sitter här med planen att ta en promenad imorron bitti men vi får se ;P beror på hur jag sover i natt.. annars blir det väl tacomiddag med J och eventuellt träning efter det =) 


hoppas alla haft en bra dag!

 



Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards