livetiumea

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Erika - 19 januari 2013 08:09

Godmorgon :)


Det blir lite som det blir det här med bloggningen nu för tiden :P men har kommit underfund med att det är bättre att skriva när jag faktiskt har något att skriva än att göra det "bara för att"..


Igår gjorde jag egentligen ingenting speciellt, var hemma vid 13 tiden och då slappade jag bara en stund sen var jag uppe på ovanvåningen och fick lite kött stekt av bästa B och pratade lite skit typ... 

under resten av eftermiddagen var jag lite här och lite där och sen på kvällen tittade jag på TV och stickade/sydde :) 


Idag händet det desto mer :)
ska tvätta klart maskinen jag startade för cirkus 25 minuter sen, äta frukost, hinna till coop och handla, plocka lite på rummet och sen vid 10.30 ska jag till J för att sen sticka vidare ner på stan :) 

får se hur länge vi blir på stan men sen ska vi iaf kika på film och bara slappa ikväll :) 

 


Nu ska jag ta och fundera ut vad jag ska handla sen också ska jag äta frukost :)

ha en bra dag allihopa!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards