livetiumea

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Erika - 13 januari 2013 19:49

Godkväll!

Söndag kväll och helgen är slut.. har inte gjort så mycket mer idag än jag gjorde igår.. snarare tvärtom.. mest suttit här framför dumburken.. varit ute och promenerat i två omgångar, först med mamma och brorsan som sällskap i telefonen och sen med J och hennes kompis i fysisk form lite senare :) härligthärligt!


pluggat lite har jag gjort, men bara lite.. läst det jag absolut behövde läsa ungefär - men det är så det funkar ^^ också har jag lagat mat också, ost- och skinkpaj..


nått mer har inte hänt tror jag ;P 

i veckan händer det (förhoppningsvis) lite mer

 

Måndag: träna, skola

Tisdag: Grupparbete, ev. träna

Onsdag: plugga hemma, träna kanske

Torsdag: plugga hemma

Fredag: redovisning, träna kanske

Lördag: oplanerad

Söndag: oplanerad, träna eventuellt..


typ så ser veckan ut :P sen ska det ev. in ett födelsedagsfika någon dag men vi får se vilken det blir =)


nu måste jag fixa mitt kvälls te innan så ska det låta börjar =)

nattinatti allihopa!

 



Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards