livetiumea

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Erika - 3 december 2012 21:19

Godkväll :)


J gick för en stund sen och jag ska ta och krypa ner i sängen alldeles strax :) 

Haft en riktigt mysig dag med pyssel och promenad! gjort julkort och änglar men bild på det kommer imorn, orkar inte lägga in bilderna från telefonen nu ikväll så gör det imorn (tror jag)


ska nog sova nu, upp tidigt imorn för att grupparbeta.. ZZzzZZzz.. fast det har ju inte varit många dagar i den här kursen så ska absolut inte klaga :P 


nattinatti allihopa!

 

Av Erika - 3 december 2012 08:29

Godmorgon!

lite tomt att vakna själv efter en helg med sällskap men det går mycket lättare nu än för 2 år sedan :) vaknade för typ 40 minuter sen och har bara slappat framför datorn sen dess.. känner mig inte alls sugen på frukost men ska väl ta och peta i mig något ätbart iaf.. 


idag är det pyssel på schemat, ska möta J för en promenad vid lunchtid och sen ska vi pyssla hela eftermiddagen & kvällen lång :) trevligttrevligt! ska försöka ta lite kort :) ska eventuellt, om jag orkar, cykla till ersboda en snabbsväng, kika efter en grej till brorsan och sen köpa lite creme fraiche till middagen :) 


nu var det de där med frukost sen ska jag väl hitta på nått en stund ^^

ha en bra dag allihopa!

 


Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards