livetiumea

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Erika - 14 december 2012 20:17

Godkväll :)


igår morse och nu ikväll ;P värdelös uppdatering jag vet men jag orkar helt enkelt inte och har ingen fantasi vad jag ska skriva om.. tröttnade lite på godmorgon och godkväll som nästan var framtvingade :P 


igår var det skola, lucia och sen julmys på kvällen (har bilder men dem är fortfarande på telefonen och sladden ligger för långt bort för att jag ska orka hämta den) 

idag var det skola, stan och sen skola igen.. hade håltimme  i över 2,5 timme :P sen hem till J för att hjälpa henne fixa hennes hår inför dansen hon skulle på :) hade workshop på förmiddagen sen käkade vi lunch på stan och sen föreläsning på eftermiddagen - en intressant föreläsning trott eller ej men oftast är gästföreläsarna så mycket bättre! 


nu sitter jag och hittar på dooglio eller vad det nu heter, inspelat från i somras iaf.. kul tycker jag :) också stickar jag lite samtidigt, inte just nu när jag skriver men annars! 

ska fortsätta med det nu :)


juste.. imorn drar jag en sväng till skeå så lär inte bli någon uppdatering ;P 

nattinatti =)

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards