livetiumea

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Erika - 18 december 2012 16:59

Tjolahopp!

passar på att skriva lite nu igen eftersom jag fortfarande har fritt internet :) snart framme i Göteborg och där är det väntan i ca 40 minuter innan sista tåget mot borås går.. 

tänk att man kan vara så harmonisk och att det kan vara så skönt att åka tåg - när dem är i tid.. hade något av tågen idag varit sent (mer än 10 min i sundsvall) så hade jag suttit här och varit fly förbannad.. men när det fungerar så bra som det gjort idag då har man absolut ingenting att klaga på =)


nu ska jag ta och packa i ordning alla mina grejor så jag har koll på dem när vi kommer fram till göteborg :)

ha en bra kväll allihopa!

 

Av Erika - 18 december 2012 11:29

Tjolahopp!

Tåget rullar precis ifrån söderhamn så är bara drygt 2 timmar kvar till Sthlm och förutom en försening på ca 10 minuter till sundsvall (pga signalfel) så har allt gått smärtfritt =) stockholmståget väntade i sundsvall så vi som kom norrifrån kunde springa och hoppa på det :) och som det verkade skulle den förseningen som blev i sundsvall inte påverka resten av resan så vi får hoppas det! sen vet man aldrig med sthlm-gbg tåget men det visar sig när jag kommer till centralen!


riktigt skönt är det att ha internet på tåget, iaf så man kan ha musik på! har tittat på julkalender och morden i sandhamn, ska se om jag hittar något mer att titta på men vi får se, har ju lite att läsa och stickningen är också med, sysslolös är jag iaf inte =) 


nu har jag nog inte så mycket mer att skriva =)

ha en fortsatt bra dag, får se när vi hörs nästa gång.. vill inte sitta vid datorn så mycket nu när jag ska ner till brorsan!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards