livetiumea

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Erika - 17 december 2012 19:00

Tjolahopp eller godkväll eller hur vi nu ska ha det;P


passar på att skriva nu.. ska snart iväg (tror jag, hoppas jag) sitter här och typ hungrar ihjäl men ska iväg till H och äta med henne och hennes träning slutar nu klockan 19 så hoppas på att hon ringer snart ;P 

vet inte vad jag ska fördriva tiden med så därav en liten uppdatering här :) 


har packat, städat och plockat idag.. men dagen har varit så sjukt lång... tyvärr kommer nog morgondagen vara lika lång också eftersom den kommer spenderas på tåget neråt :P men det ska bli kul att komma hem (fast först en sväng till borås hoppas jag)


nej nu ska jag ta och avsluta här och stirra på telefonen tills den ringer;P

ha en fortsatt bra kväll och nattinatti!

 

Av Erika - 17 december 2012 08:57

Tjolahopp


glömde visst en sak..

det andra inlägget var så långt så jag gör ett nytt med...


  

Måndag (idag): packa och städa, ev. iväg med L&B till expo middag med H :D

Tisdag: tåg heeela dagen, om allt går som det ska 6.45 härifrån och framme hos brorsan 18.58

Onsdag: Hos brorsan i Borås, följa med han till skolan/plugga hos han

Torsdag: plugga (spela sims), gå på stan med brorsan

Fredag: Hem till Bålsta :D 

Lördag: Hemma, fixa lite inför jul

Söndag: en sväng till stan och fixa lite


så ser veckan ut :) om allt går som det ska..


ha en bra dag allihopa =)

     


Av Erika - 17 december 2012 08:42

Godmorgon!

Sista morgonen i ume för det här året.. när jag kommer tillbaka efter jul är det bara ett år kvar sen är jag färdig förskollärare =) 

Ganska stor skillnad på mitt mående såhär innan hemfärd i år mot förra året, då började jag räkna ner redan 4 veckor innan och i år har jag knappt nämnt något om hemfärd ;P kanske för att jag oroar mig så mycket om jag tar mig iväg eller inte :P ska ju liksom åka tåg och det är ju alltid lite riskabelt såhär i vintertid :P 


Igår var jag inte hemma för ens vid 21 efter många om och men och lite krångel hit och dit.. blev av med cykelnyckeln så fick ringa L&B så dem kom och hämtade mig (och J) hade ju sett hennes dansuppvisning.. när vi kom hem hit lämnade jag lite grejor och hämtade fika sen promenixade vi hem till henne för att öppna vår pantburk :D 217 kr var blev det den här gången.. lite mindre än sist men inte så farligt med tanke på att det är vinter och burkar snabbt snöar över :) 

  


när jag kom hem så var jag upp med en liten blomma till L&B och sen blev jag fast där till typ 22.30 då gick jag ner också fick jag hjälp att vika lakanen och sen lyckades jag ta mig i säng ;P trodde i mitt stilla sinne att jag skulle kunna sova liite längre imorse men tji fick jag.. 6.45 vaknade jag.. 


nu ska jag ta och hänga tvätten som jag startade för en stund sen och därefter blir det packning för hela slanten =) 

Hoppas alla fått en bra start på veckan =) 

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards