livetiumea

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Erika - 15 december 2012 20:54

Godkväll :) 


Sitter och tittar med ett halvt öga på så mycket bättre (även fast jag inte tycker om det) men lite musik TV och sticka är en bra kombination =) 

har kommit en liten bit på mössan men än så länge bara svart så det är ingen mening att visa någon bild ;P det kommer när jag fått in lite färg i den =) 


idag har varit en härlig dag! Varit i Skeå och tittat på J när hon dansat :) var hemma vid 18 och det var sjukt skönt och då käkade vi ändå middag när vi kom tillbaka till ume :) 


sen jag kom hem har jag hittat på lite små saker... duschat, tvättat en maskin, druckit te, slagit in dem sista julklapparna, sorterat tvätten så det är klart till imorn(bitti).. också suttit och stickat nu då en stund! 

  eftersom jag skrivit så mycket om den så en liten bild men som sagt.. bara svart ;P


nu ska jag fortsätta sticka lite till innan det blir sängen =)

nattinatti!

 

Av Erika - 15 december 2012 20:48

Tjolahopp!


lite bilder i ett inlägg först också skriver jag lite mer i ett inlägg sen :)


Lucia på skolan

   


Julmys med tjejorna :)

     

   


Danstävling i skeå

   


sådär det var lite bilder det :)

 

Av Erika - 15 december 2012 07:51

godmorgon =)


Idag är tiden på min sida, ska bara borsta tänderna och kanske borsta håret så är jag färdig sen :)


tidig morgon men ska ju som jag skrev igår iväg till Skeå idag :) roligtroligt! titta på lite dans ;P


 

ungefär sådär ;P inte riktigt kanske..


Ha en bra dag allihopa =)

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards