livetiumea

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Erika - 5 december 2012 19:40

Godkväll :)


som jag nämnde igår kväll så blev det ingen uppdatering imorse.. stack till jobbet före 7 och kom hem strax före 17.. var så sjukt tungt att cykla idag (men snötäckta vägar och -15 grader kanske är förklaringen på det) bläää :P men jag kom både dit och hem utan några större missöden (inga missöden alls faktiskt ;P)


var riktigt roligt att jobba idag :D var ute cirka 1 timme med några barn på förmiddagen och sen har vi varit inne och röjt under resten av dagen :P 


När jag kom hem så hoppade jag in i duschen och precis när jag kom ut därifrån så ringde mamma så jag pratade med henne en stund :) hon berättade om snökaoset i sthlm ;P alltid lika roligt ^^ (inte dödsolyckorna och det men att det alltid blir kaos i kollektivtrafiken när det kommer lite snö) 


sen har jag ätit middag och diskat ;P ser rätt bra ut här hemma nu vilket är skönt eftersom att jag åker imorn :) 

allt utom ett par grejor är packade men det kan jag inte packa för ens imorn så ska ta och sätta påminnelse på telefonen så jag inte glömmer packa ner det sista ;P


nu ska jag iaf titta på bonde söker fru och sen blir det sussa sött :) imorn är det redovisning, sista i den här kursen! 

nattinatti :)


Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards