livetiumea

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Erika - 4 november 2012 20:15

Godkväll :)


Då var man uppe i ume igen då och nu ska väl uppdateringen här återgå till det normala :) 

har haft det sjukt mysigt hemma i helgen, var välbehövligt att få vara hemma :)


I fredags träffade jag fina El :)

 

Vi tog en fika på waynes, pratade lite skit och sen hade vi sällskap hemåt :) 

åt tacos till middag och sen var det bara lugnt hela kvällen!

På lördagen blev det inte riktigt som planerat, vi skulle ha åkt tidigt in till stan och promenerat runt och fotat lite men vi stannade hemma på morgonen och åkte till Kista sen istället :) 

hittade lite smått och gott! tjocksockor, ullstrumpor också klippte jag mig! när vi var färdiga i kista åkte vi till barkarby där ikea och elgiganten fick sig varsitt besök :)

handlade lite på ikea, ljus, örngott och toaborste ;P haha onödiga grejor ^^

gjorde om lite här i rummet :)

 

Mina kuddar innan

 

Med dem nya örngotten :) 

 

Plockade stenarna i skåne, ljusen köpte jag för 5 kr styck på ikea och fatet är från myrorna =) blev väldigt fint här hemma! 


så mycket mer har jag nog inte att berätta tror jag ;P

eller joo, slänger in en liten veckoplanering eftersom det är söndag idag :)

 

Måndag: Träna och sen plugga med S
Tisdag: Skola, inlämning av uppgift

Onsdag: Skola, ny kurs startar 

Torsdag: skola

Fredag: Ledig, träna hade jag tänkt

Lördag: Oplanerad

Söndag: Oplanerad, träna


ugnefär sådär, kommer säkert tillkomma en del saker :) brukar ju lätt bli så!

nu ska jag slappa en stund här i soffan innan jag ska krypa ner i sängen :)

nattinatti

 



Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards