livetiumea

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Erika - 6 november 2012 20:21

Godkväll :)


Trööööök kursen är slut!!! så underbart.. skickade in sista uppgiften för ca 4 timmar sen ;P så underbart ^^ 


När redovisningen var slut idag så drog jag, J och S till iksu och simmade :) blev väl kanske 40 minuter effektivt simmande och sen flummade vi runt lite på olika sätt ;P kul var det iaf! och jag är sjukt nöjd med baddräkten :D 


när vi var färdiga på iksu så drog vi förbi J och hämtade upp hennes kompis och sen till ersboda för att fira att kursen äntligen var slut med en sen lunch innan vi for hem..

under resten av eftermiddagen har jag bara suttit framför datorn och tittat på massa webTV och njutit av att ha pluggfritt, det är ju inte så ofta på en termin som man har det :P... 


nu ska jag fortsätta kika lite till innan jag ska krypa ner i sängen :) Imorn är det kursstart av specialpedagogik, ska bli kul (hoppas jag) 

hoppas ni haft en bra dag allihopa!
 

Av Erika - 6 november 2012 07:51

Godmorgon!

Sitter här och är typ färdig, snart skola! Idag är det redovisning vilket känns typ skit :P grupparbetet kändes ju så också och då blir redovisningen på samma sätt :P känns det som iaf.. men det går säkert bra! 


efter skolan ska jag, J, S och en kompis till J simma :D skönt ;P ska inviga min baddräkt som jag köpte igår ^^ 

 

bild från stadium.se 

sen får vi se vad som händer och fötter! ska väl plocka lite här hemma kanske (fast om jag känner mig själv rätt blir det nog massa webtv) kursen slutar idag och allt plugg är gjort så jag kan med gott samvete sitta med datorn i knät heeeela kvällen ;P haha

nu ska jag iaf kolla så jag har packat ner allt jag kan tänkas behöva och sen gå ut och få hämtning ;P Det har öppnats en ny väg så S åker förbi mig påvägen till skolan och kan hämta upp mig ;P ganska så skönt faktiskt! 


hoppas alla får en finfin dag :)

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards