livetiumea

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Erika - 10 november 2012 20:46

Godkväll!

har varit sjukt trött sen typ 20 även fast jag sov till efter 8 imorse :P tokigttokigt! 


har inte gjort så mycket sen sist.. lagat mat, blev middag + två matlådr och det är ju aldrig fel!
 

(Ber om ursäkt för en sjukt suddig bild.. vette tusan vad som hände) men jag åt iaf, köttfärsbiffar med mozarella, bulgur, grönpepparsås och sallad =) mycket mumsigt!

sen tittade jag på shrek 3 och bara slappade i soffan (efter att jag diskat bort och tagit hand om den sista tvätten)


och nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen :)

nattinatti allihopa!

   

Av Erika - 10 november 2012 15:56

Tjolahopp!

Ska snart börja med middagen men kände för att slänga in en liten uppdatering :)


Idag har jag tvättat hela dagen.. inte jätte effektivt men iaf ;P ska snart ta och slänga in femte (och sista) maskinen, så skönt att bli av med all tvätt ;P känns lite renare och fräschare här hemma på nått vis då! 


har varit en sväng till willys och coop också, handlat lite mat.. eller egentligen mest tillbehör och basvaror men köpte iaf köttfärs så jag kan göra middag idag (och några matlådor) 

bäst att sätta igång med maten, tar ju sin lilla tid på min spis.. 


hoppas alla haft en bra dag hittills!

 

Av Erika - 10 november 2012 10:10

Godmorgon!

Vaknade för typ 2 timmar sen och har under den tiden hunnit starta en tvättmaskin, ätit frukost och surfat runt lite :) 

ska väl ta och kolla om tvätten är färdig, så jag kan starta nästa maskin.. mycket tvätt idag eftersom jag förra helgen bara tvättade det absolut nödvändigaste hemma hos mammsen :) och sen är det skit tråkigt väder ute så jag tänkte att jag kan tvätta allt udda (typ 30 grader) också ;P 

 

ungefär så mycket tvätt har jag också... :P 


några andra planer för dagen har jag typ inte :P ska väl en sväng till willys och coop men annars blir det bara ta det lugnt hemma :) 


ha en bra Lördag allihopa!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards