livetiumea

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Erika - 8 november 2012 20:23

Godkväll :)


Det här har varit en rätt lång dag.. det enda som jag fort var föreläsningen på 1,5 timme imorse :P sen har dagen sniglat sig fram.. Var hem till J en sväng och lämnade en tidning som hon kunde läsa på tåget också blev jag kvar där.. följde med henne ner på stan för att fixa en bok och sen promenerade jag hem =) Så jäkla skönt, även fast jag hade fel skor (och lite fel kläder) 


Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket alls.. suttit här som en annan latmask och glott på webTV typ.. druckit massa te och bara slappat... pratade lite med B en stund också men annars har jag bara suttit instängd här :P


Tiden går fort och långsamt på samma gång, för en vecka sen var jag hemma och låg i soffan tillsammans med mamma och tittade på TV och nu sitter jag här alldeles ensam.. om 3 veckor är mamma här uppe hos mig :) om 4 veckor åker jag ner till pappa i skåne :) men där emellan är det massvis med plugg "/

Börjar bli liiiite (men bara lite) less på plugget, vill börja jobba typ NU! helst igår ;P 


nej, nu ska jag göra mig redo för kvällen och sen sussa sött!
nattinatti allihopa!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards