livetiumea

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Erika - 13 november 2012 19:27

Godkväll!

Grupparbetet idag gick rätt fort att göra, vi var färdiga strax efter 12 och det var riktigt skönt! jag och J promenerade hem till henne och började (hör och häpna) med inlämningen som ska lämnas in den 10/12 xD kändes rätt skönt bara att börja, och sen är det ju för att både hon och jag är borta rätt mycket där i slutet av den här kursen så vore så jäkla härligt att bli färdig i tid (för ovanlighetens skull) 


När vi pluggat (och pratat) pratat mer än vi pluggat ;P så drog jag till gymmet och körde lite, blev 40 minuter iaf eller nått sånt.. sen var jag bara hem, lämnade väskorna och drog till coop och hämtade paket :) Mammas julklapp och lite annat! alltid kul! 

 


bild från halens hemsida

den klänningen :) ska bli min julaftonsklänning tänkte jag, med ett rött linne under =) sen var det som sagt mammas julklapp också var det en adventsljusstake! 


resten av kvällen har jag bara suttit här, är trött och har väl slumrat till några gånger men jag kämpar för att vara vaken :P spelar värdelösa spel och uppdaterar med onödig information här! haha


hoppas alla haft en bra dag idag iaf :)

och godnatt när ni nu ska sova!

 

Av Erika - 13 november 2012 07:04

Godmorgon! 

Nästan som måndag idag även fast det är tisdag eftersom jag har varit ledig och idag ska till skolan igen ;P ganska skönt med långhelg (framför allt när den har varit pluggfri som den här helgen) 


Idag är det som sagt skola och grupparbete.. sen hade jag tänkt svänga förbi gymmet på väg hem :) Hoppas J tillåter att en väska stannar hos henne under dagen ;P annars får jag ta med den, det är ingen större katastrof :) 

sen lär det inte hända så mycket mer!

Nu måste jag packa och fixa iordning, ska vara hos J om 30 minuter ungefär och här sitter jag i piece xD 

ha en bra dag allihopa!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards